2013. február 14., csütörtök

10.Fejezet



Első de nem az utolsó

                                                        Julien szemszöge*

Szerda reggel volt,átlagos unalmas nap.

Most,hogy Tinát felfüggesztették szinte harmónia uralkodik a suliba.
Mindenki mosolyog,a lúzerek is megtartották zsebpénzüket.

-Sziasztok,miujság?-mondtam az új szerelmes párnak Corynak és Rachelnek.
-semmi,különös. Olyan jó,hogy Tina nincs itt,így minden olyan csendes.
-és engem ez nyomaszt-monda szomorúan London.Mivel nincs itt Tina kénytelen velünk lógni.
SAJJJNNNNOOOOSSSS

-Mit cisnáltok ma este?-kérdeztem Rachelt.
-Hát este elmegyünk étterembe és utána,pedig egy szerelmes este.
-Jól hangzik,
-Miért Dina nem tervezett semmit?
-Általában nem szokott-mondtam csalódottan
-Lehet,hogy arra vár,hogy te hívd el valahova.
-megpróbálom,de nem merem..

És éppen akkor jött Dina a suliba
Félre hívtam és elmondtam neki:


-Figyi lenne ma este kedved eljönni hozzánk?-kérdeztem félénken
-ŐŐŐ,hát igen.
-rendben.Gyere fél8 ra hozzánk.
-És hol laktok?-kérdezte röhögve
-Brittis street 23.
-Köki.:)


Eljött az este...

-Szia,gyorsan ideértél?
-aha,nem volt könnyű de igen.
-rendben

Leültünk egymás mellé és elkezdtük nézni a Fekete Hattyú címü trillert.

Éppen egy jelenet volt mikor hirtelen felkiáltott.

-FÉLEK !!!!!!!!
-nyugi-csak vér
-De félek a vértől-kiabálta rémülten Dina
-Itt vagyok neked, megvédelek.

És átöleltem.Fura érzés volt.Éreztem,hogy nem csak ölelésre vágyik többre.
Megcsókoltam,ami azt jelentette a film felét már nem láttam mert csak vele foglalkoztam

-Be megyünk a szobádba?-kérdezte
-Hát nem tudom,anya nincs itthon és rumli van a szobámba.
-Tényleg???Na nézzük csak

És berontott a szobámba.Pár másodpercig körbe nézett és végül ledobta magát az ágyamra,és FURA szenvedélyes arcal nézett rám,kérdőn.
-Nem jössz ide mellém?-kérdezte elváltoztatott hangon mint egy kismacska
-Úgy érted?-néztem rá kérdőn
-Igen úgy
-Nem is tudom...
-Gyere már.
- Már kb 1 hete járunk és erről még sose beszéltünk erről.

Oda feküdtem mellé,és elkeztünk csókolózni és hirtelen Dina elkezdett vetkőzni?!
-Mit csinálsz????
-Nem fogunk akkor lefeküdni?
-NEM!!!!!-ordítottam rá
-Miért?
-Mert én még Szűz vagyok.

-Én is,de annyira szeretlek,hogy nem bírok várni.
-MIVANNNN?????
-Miért?Te nem szeretsz?-mondta kérdőn
-Mindennél jobban,de várjunk egy kicsit.
-Rendben,két hét múlva lesz a szülinapom.Végre betöltöm a 17-et.
-És akkor akarsz?
-Talán.-és megpusziltam és felöltöztettem!

Hát így telt az este. Feküdtünk egymás mellet és a szexuális életünkről beszélgettünk.




                                       Dina szemszöge*


Igen,szeretem, és leakartam feküdni vele,de tudtam,hogy nemet mond ezért voltam magabiztos.
Nagyon szeretem Jull-t,és vele szereték elösször.

Már sok csajtól halottam,hogy nekik mind meg volt már,de ők sosem szerelemből tették meg AZT.

Este elköszöntünk egymástól.

-Várni fogok rád-mondtam
-Rám ne várj,magadra várjál.

És átölelt,és elindultam....várni fogok rád...





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése