2013. február 5., kedd

7.fejezet 

Bál**

                                   Diana szemszöge*

Ma van a bál napja...

Izgulok.. 7 kor jön értem Jul és az unoka testvére Hannah.. 

Éppen igazítottam a ruhámat mikor kopogtak:

 -Sziasztok!-köszöntöm a piszok helyes Juliennek és Hannah-nak aki egy pink dress-be nézett kedves mosollyal és így szólt:

-Bonsoir madame.
-Én madame?? xd
-Nem tud angolul-mondta Jull
-nem baj.Mond meg neki,hogy üdvözlöm a házamba és fáradjon beljebb.

csak ezt hallottam: blablablaa.... 

 -Indulhatunk?-mondtam kicsit siettetve?
-persze csak még egy fotó,mondta Jull és Hannah csinált rólunk képet.
HURRÁÁÁ 


Már hallatszód ott a tesi teremből a menő de idegesítő party zene.

-Párja?-kérdezte tőlem egy srác aki a bejárati ajtónál ált

-Itt van mutattam Jull-ra.
-Klassz.Mehetnek.
-És a hölgy??
-Neki nincs.De bejöhet?
-Aha, ha velem táncol eggyet.
-oké.

Be mentünk és a párok csak jöttek,mentek ki-be
Észrevettem,hogy az én kis Rachelem CORYVAL élete szerelmével jött ma este a bálba.


-Hát ezt meg,hogy sikerült rá venni,hogy eljöjjön a buliba??
-Lefizettem. ;)
-gratula..
XD
-Eszméletlenül jól nézel ki ebben a ruhában
-Köcce-és el is ment táncolni Cory-val aki  némán tűrte csajos beszélgetésünket a másikakról.
                                                                 Rachel ruhája
Éppen jött el a tánc parkettről Tina és Jake
                                                             Mint akit lehányt egy gyémánt!!! xD
-Sziasztok!-mondta nagyképű hangon Tina
-Cső
-mi az Dina,nem tudsz jobb köszönő szót kitalálni??
-Jó jó mellőzhetnénk a bunkózást?
-Igen, látom valakit sikerült lefizetned,hogy veled jöjjön. Bájos (hányok)
-haha, Julien-t nem lefizettem hanem ő hívott el.
-Rendben.Akkor mi mentünk is táncolni-mondtam erős hangon
-Pá-Pá Dinaaa
-Cső

                                  További ruha költemények:
 London egy 12-es sráccal jött. Össze illő ruhájuk volt csak ők amúgy nem illetek össze.




  
Sarah Ruhája jó is lett volna,ha nem 2!!! számmal kisebb rá.
-Te! nem kicsi rád ez a ruha?-mondtam neki
-de, de már csak ez volt a raktáron. Jó nem?? :D
-szupi,és tovább mentünk

Mire mindenkit végig csekkoltam,hogy kivel,miben jött, Jull oda lépet hozzám és megkérd,hogy táncoljunk

-rendben, de nem vagyok egy tánc parkett ördöge

-nem baj, majd vezetlek

-rendben-mosolyogtam tejbetök fejjel

Megragadta a karom és középre húzott,és elkezdődött pont egy lassú szám amit PONT imádok

és PONT elöntött a rózsaszínű köd

lassú szám

-Figyelj rég el akartam mondani valamit.
-micsodát?-mondtam félénken
-Sz.Szeretlek.
-komolyan?-mondtam vissza fogott mosollyal.
-Igen,és mi lesz?
-Leszel a barátnőm?
-Ppp-persze-dadogtam idegességembe.
-Szuper

ÉÉÉÉÉÉSSSSSSSSSSSSSS JÖTT AMIRE EGGYÁLTALÁN NEM VÁRTAM

MEGCSÓKOLT!!!!!
MEGCSÓKOLT!!!!!!!!!!!!!!

SZERETEM <3 <3 <3 <3

 

 


 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése