2013. február 2., szombat


1.Fejezet
A zene mindenkit összehoz
!!!!!

Egy átlagos hétfői napon kezdődött a Washington Gimnáziumban...
 

Főszereplőnk Diana egy igen csöndes,de nagyszerű lány,2. évfolyamos a gimibe.
Már második éve tagja a Sunshine sparkle kórusának.

                                                    Dina 1 napja a suliba
A suli egy nagy hierarhia ahol te vagy általában a célpont ha nem hordasz menő luxus cuccokat, vagy nem öltözöl mint egy prosti..
Én pontosan a hierarhia alján állok hisz kitűnő átlagommal és nem éppen a szépség minta képével élem a minden napjaimat: -szenvedéssel
                            -kínokkal 

                            -fájdalommal

Nem épp a legkönyebb az életem de amióta jelentkeztem a  SUNSPARKLE kórusba elviselhető szenvedésem.

 Elsösször is ami a legjobb benne: Megismerkedtem életem szerelmével:

                             Jake Hudsonnal <3 <3

Aki konkrétan levegőnek néz de ez van ...Legjobb barátnőm Rachel Williams aki mindenben támogat így el kell viselnie fájdalmas nyöszörgéseimet amit ez a Srác okozott 9.-óta.


A klubb jó sokat énekelünk, új és régi dalokat:Újzene Régizene

Tanárunk Mr.O'really William. Jó fej, kedves bár elég ódivatú mikor elkezdi magas c'-n énekelni a Bee Gees stayn alive-ot, de mi szeretjük és ez a lényeg. 


Reggel 8kor:

-Szasztok!-köszöntem
-Szia Dina.-mondta Rach akivel minden nap suli elött találkozunk a kukáknál.
-Szitu?
-Semmi új..
-Képzeld tegnap rám írt Cory a közösségin!-mondta
-na és mitörtént?
-Azt mondta nem segít matekba. :( (kár)

 Nos Rach tipikusan az a csaj aki nem túl okos, de népszerű ennek ellenére is. Már kb 1 éve fűzi azt az eggyetlen srácot akit a Start Trek és a psp-n kívül nem nagyon érdeklik a lányok. Mégis mindenki döglik érte csak nem veszi észre.

Unalmasan teltek az órák,szünetek és az órák és a szünetek közötti szünetek.

Eljött a klub idő

Magányosan ültem le a helyemre mikor megáttam az istenemet aki fénylő sugárral és piszkosan helyes tekintettel jött be az osztályba... Ő volt az  

Jakeee 

 

 Hát ja ilyen mikor valaki legszívesebben elhányná magát éneklés közbe mikor rá néznek... nekem pont ilyen érzésem van. MINDEN EGGYES NAP

És a legröhelyesebb az,hogy Jake és én Énekeljük a szólókat. Éppen a Grease főcím dalát énekeltük mikor Jake Barátnője: Tina 

Egyszerüen fogta magát félre lökött és folytatta az éneket.
-Te meg mit művelsz???? kiáltott Jake
-elveszi a szólómat!!!-mondta Tina
-de nem csinált semmit!!!
-Pont ezért kellet cselekednem Jake nézdmár milyen szemekkel néz már rád vedd már észre!!!!-a végén még beleesel én meg táncikálhatok hátul mint egy Kelly Rowland a Destiny childba.

Nem lesz ez a Csaj BEYONCE !!!!!!!!!!

Így telt a mai napom. HuRáá!!!! -.-





KÖVI FEJEZET HOLNAP !!!  




 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése