2013. február 2., szombat

3. Fejezet 

Pizsiparti Rachel módra

                                     Diana szemszöge*

Szombat reggel volt.Még mindig nem tudtam kiverni a fejemből Jake csókját egyszerűen fantasztikus volt. Csak most nem tudom össze jöttünk vagy nem?!

valaki hívott a telefonomon:
-Szia Dina ráérsz ma este??-persze,hogy Rachel buzgómócsing hangja recsegett a kagylóba
-szasz, asszem igen!!mesélnem kell..
-jójó ráér a meséd ma gyere pizsi partyt rendezünk nálam te ismegvagy hívva.
-kik lesznek ott?-vágtam rá egyből.
-Te,Sara,London,és TINA
-NEM!!! Szósem lehet róla,ahol tin aottvan én biztos nem
-NEMÁÁÁÁRRR !!!!!!! gyere légyszi jó lesz ha bunkózik haza küldöm.
-bizti?
-BIZTI! :)

Rach a legjobb barátnőm nem mondhattam neki nem-et ezért ma bulizok egy csapat szőke libával. HURÁÁ

Este*

-szia D. már vártunk téged mondta egy fura hang a kapu telefonba.

-őőő oké csak engedjetek be. 
-rendiii.

Beértem a szobába és ez a látvány fogadott:

Ezek a Suli lotyói:

HURRÁÁ

-Na mindenki jól érzi magát? -kérdezte Rach
-Naná,Eddig jó volt amíg megjött a Kocka Barbie
-mondja a szőkeBarbi-kontráztam Tinára.
-ÓÓÓÓÓ sziaaa Dina már vártunk-mondta szeretettel Sara (vagy álkedveségből)
-jajajaaa ám- kezdték kórusban
-jó akkor nézzünk bajos csajokat-kezdte Rach hátha jobb lesz a hangulat
-rendben. Adta meg magát Tina

Nos a lányokról annyit kell tudni:

Sara Sky

A pompom csapatkapitánya és egyben Tina csatlósa, még is annyira különböznek. Sara teljesen normális kategória ha nem lenne olyan ostoba mint egy szúnyog.

 

 LONDON FABRAY 

Róla csak annyit kell tudni,hogy minden lehetséges srácot felfalt már a suliba és még úgy is,hogy szegénykének van egykét súlyfölöslege de látjátok a Srácoknál nem a méret a lényeg ! :P


 TINÁT MÁR ISMERITEK,RACHELT IS...

Másnap reggel*

Jó lett volna az este,ha London nem dönt úgy mennyünk el a Kisboltba Chipsért.

Reggel mikor felkeltünk mindneki hulla fáradt volt és tiszta chips a ruhája

-Úristen mi történt itt? Bomba robbant?
-nem csak London chipset evett.-mondta Sara
-HAHA! valaki még is megette a zacskó felét.

-Jólvan készüljünk- és egy határozott mozdulattal kilökött Tina az ágyamból.
-MEGŐRÜLTÉÉÉÉLLL???????
-nem csak ha felébredtem akkor mindneki fenn legyen kivétel nélkül.

Megőrít !!!! MEGŐRÍÍÍÍÍÍTTTTT..........

Hát így telt az estém és a VASÁRNAP DÉLUTÁNOM is a társaságukban töltöttem mivel elkellet kisérnem őket vásárolni.

HURÁÁÁÁÁ,Éljen a kamasz élet

xoxo

 

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése