2013. február 5., kedd

6.fejezet

Hosszú nap...

 

                          Diana szemszöge*

Reggel Rachel ülünk az új lógós helyünkön a szökőkútnál !!!

-Na beszéltél Jakkel?
-Miről?
-Hát a kapcsolatotokról.1 hete nem is voltatok sehol kettesben!
-Mindegy,már nem is érdekel. Ennyi volt..

És megtörtént az első gond ami az egész napomat végig kísért.


Megdobtak röplabdával!! ÁÚÚ :(

-Hé ki volt azz?
-Én!!-kiabálta messziről Sara.
-Kösz szépen!
-Jó-Jó bocsika nem direkt volt.
-Persze.


Kedvesek nem?-mondtam fájdalmas hangon hisz még mindig tökre fájt a tarkóm.
-Ja,hát nem csodálkozom.

Később órán sem úsztam meg a pech-hess napomat.

 -Collins mi a hármas kérdés válasza?-kérdezte a KEDVENC töri tanárom: Mr.Philip

-Nem tudom, Napóleon?

-Nem kisasszony nem Napóleon fedezte fel Indiát!!

-Hát nekem mindegy!

-Nem hinném.Egyes..

-De-De??!!!! kitűnő vagyok történelemből!!! És ezt még nem is vettük.

-az engem nem érdekel.Ellenőrzőt és kész!!

 

PUFFF :((((((

Nem tudom mi jöhet még?! földrengés ? Armageddon? Tina körme betörik?
Kigyulladt a biosz terem?
Hát tévedtem.Egyik se volt. ROSZABB
Teljes depresszióba estem. :( 

Jake odajött hozzám tiszta komoly arccal és gyöngéden megpuszilt.
-Mizujs hercegnőm?
-Semmi, azon kívül,hogy kb egy hete nem randiztunk.
-jó jó mostanában elfoglalt vagyok.
-meghiszem azt.
-Szóval igazából erről szerettem volna beszélni veled.
Nekem ez így nem megy. Szakítok veled. Sajnálom.
Nem nem kell semmitse mondanod egy önző trampli vagyok, de így jobb neked is meg nekem.
-ŐŐŐ oké?!
- Mi az nem vagy kiakadva????
-nem.Vagyis de, vagyis kicsit de én is tudtam,hogy ez lesz a vége.
-ok,barátok?
-Barátok.
És ezzel megölelt <3

Hát ennyi volt.... Második PUFFFFFF :(((((

Szomorú vagyok   Ja nem :DD

Harmadik pech-hess dolog.

Sara jött a közelembe

-Szia.Dina van már kísérőd a péntek esti bálba?
-Nincs.
-Óké mert csak párban lehet belépni.MUHAHAAA
-Komolyan?És akit nem hív meg senki azzal mi lesz?
-Nem lép be a torna terembe. ENNYI
-király... -.-
-Én Jake-kel megyek.
-király.
-Te?
-még nem tudom.
-Király.Na csókpuszi
 HURRÁÁ!!!!!


A nap egyetlen pozitívuma az volt,hogy este facebookon Valaki bejelölt ismerősnek.

JULIENNN <3

-Szia, zavarok?
-nem,dehogy
-Halottam szakítottatok Jake-kel.
-igen, ő velem :(
-az nem jó, :(
-hát nem,de nem visel meg :D
-kérdezhetek valamit?
-persze *.*
-Eljönnél velem a pénteki bálba?
-ÓÓ, hát persze :) Örömmel
-Hurrá.Akkor majd 7 körül megyek érted.Unokatestvérem is jön. Nem baj?
-nem dehogy.Hogy hívják?
-Hannah Solange. 19 éves Francia.Őszi szünetre utazott velünk megnézni 'ÁMERIKÁT" XD
-Az jó..és itt fog tanulni?
-nem tudom. még átgondolja.
-az jó :D

Kb 22:00 beszélgettünk minden féléről,mikor mennie kellet...


Hát ez volt az iszonyú jó és egyben rossz napom

Csak ne legyen ilyen több Csak JOBB !!!!! :)

xoxo

zene

 

 


 






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése