2013. február 8., péntek

9.Fejezet


Tina nincs köztünk már..


                           Keddi unalmak voltak ma is de történt egy váratlan dolog ami igen váratlanul ért.


Reggel éppen 4-en ülünk a szökőkútnál Jullal,Rachel és CORY aki igen idegesítő,de Rach miatt is elviselem.

Mikor Mr.Philip és Tina lépett oda hozzánk nem túl kedves arckifejezéssel.
-Collins az irodámba most!!
-mit csináltam?-néztem kérdőn.Jull automatikusan jött utánam.Erre megszólalt Mr.Philip
-TE NEM SOLANGE!!!
-oké,és leült.-Ezért szeretem ennyire ŁŁ


Benn az irodában mindent megtudtam,hogy:
Tina a minap nem jött suliba és állítólag drogozott és,hogy az ő szülei látták tegnap este nálam.
MIVAAAAN??????
-Nem volt nálam tegnap Tina!
-Akkor miért van róla fénykép?
-De ez hamis.Nem is így néz ki a házunk-kezdtem üvölteni mert féltem,hogy bajba kerülök
-tegyük fel,hogy hamis-mondta a tanár.
-tegyük.Akkor is nem én tehetek róla,hogy Tina felelőtlen.
-Jó nem kell a kommented barna!
-Na szóval Tina sajnálattal közöljük,hogy 1 hónap felfüggesztés vár rád.
Kezdheted! Kifelé  a suliból legközelebb November 4-én várunk szeretettel.
Az anyagot e-mailba küldi majd valaki az osztályból.
-Nagyon köszönöm,de ne várjanak eben az iskolába,mert én kiiratkozok.Nem veszthetem a jó híremet ezzel a rosszindulatú pletykából származó botrányt.És,hogy tudják NEM DROGOZTAM!!!!!
sokkal normálisabb magyarázat van,hogy miért nem voltam tegnap iskolába.
-Na mi??-mondtam kérdőn
-Az titok.
 -ennyit erről.

                                                   Tina szemszöge*

 NEM VAGYOK DROGOS!!!! 
Ezt tisztázhatjuk már most.
Végre egy olyan dolgot tettem amiért pont dicsérnének engem,de ez balul sikerült el
Na szóval:

A megyei kórházban önkénteskedek!!!!

Nem tettem semmi rosszat,de valaki csúnyán elárult,biztos valaki a barátaim közül tette mert tudták,hogy régebben voltak konfliktusaim a szertől.
Ez van.1 hónapig nem fogok suliba járni HURRÁÁÁ
Legalább addig is segíthetek beteg gyerekeknek.Mióta járok Jakkel teljesen megváltoztam,hogy engem is azért szeressen amiért Dinát szerette.
megváltoztam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése