2013. február 6., szerda

8.Fejezet

 

Váratlan dolgok a szívből

                          Rachel szemszöge*

Hétfő reggel van.Buli hangulata még mindig él a suli levegőjében.

Tegnap voltam fodrásznál ŁŁ

 Ombre haj ÓÓJEEE

Na szóval ilyen csinin mentem ma Suliba.
Dina és Julien meg én éppen ettük a szendvicsünket, mikor Cory oda jött hozzánk.

-Sziasztok,le ülhetek?-mondta higgadt nyugodtsággal.
-persze mondta Dina,és leült mellém.

-Kész a bioszod?-kérdezte tőlem.
-nincs és nem is lesz-mondtam röhögve
-Hát jó.Te tudod ha év végén megszeretnél bukni minden egyes tantárgyból akkor csak hajrá.
Jól cisnálod.
-Jó jó. Oda adod?
-Vártam,hogy meg kérj.

ŁŁŁŁŁŁŁŁŁ



Éppen kémia óra kellős közepén voltunk mikor Cory egy papír galacsinnal dobott meg.

Senki nem látta csak London mivel mellette ülök.

Ez állt benne:

Szia.
Figyelj kedves RACHEL
KEDVELLEK,és minden eggyes karimat rólad csináltam és nagyon szeretnék veled délutánonként Star wars-ot nézni.
Neked a véleményed?

Szeretettel Cory 




Hűű 
most ehhez mit szóljak???

Írtam egy gyors igen én is-t.
És vissza dobtam mire Dina pont észre vette

-Pssszzttt!!! mi volt ez-kérdezte 

-C. írt!!!!! luv-vol!-mondtam halkan,hogy senki se hallja
-Szuper,majd részleteket később.
-Oki



Délután Cory tényleg átjött és tényleg Star Wars-ot néztünk.Hát nem viccelt.

-Figyi!-mondtam halkan

-Igen? Siess mert mindjárt jön Obiwan Kenobi A MESTER-mondta sürgetően

-Akkor most járunk?-kérdeztem halkan.

-Szerintem erre a legmegfelelőbb válasz az: Igen szerelmem


És átölelt és gyengéden megcsókolt.

<3

                                                Cory szemszöge*

 Igen tetszik Rachel
Igen végre bevallottam magamnak
És igen nem fogok sipítozva ugyrálni,hogy van csajom
De örülök és nagyon szeretem.


Végig nézte velem a Szitek bosszúját és nekem ez nagyon fontos.

-Mennem kell-mondta szomorúan
-Rendben ki kisérlek
-rendi

A kapunál átöleltük gyengéden egymást és finoman de szenvedélyesen megcsókoltam

-Tartsuk titokba egy darabig!-mondtam neki komolyan
-Miért?-kérdezte csodálkozva
-Mert nem akarom,hogy piszkáljanak,hogy milyen egy 'LÚZER" fiúd van
-Nem vagy lúzer,de rendben nem mondom el senkinek 
    CSAK DIANA-nak
-Ő neki lehet !!!
-Szeretlek!! <3
-Én is téged,vigyázz magadra!!!
Ne félts!Jóéjt-mondtam 

És haza indultam a sötét kertvárosi utcán.

 

 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése