2013. február 3., vasárnap

4.Fejezet

 

Fura hétfő..

                                   Jake szemszöge*

 

Minden klasszul ment addig amíg nem jött a kórus próba!

Mivel Diana úgy tekíntette a péntek estét,hogy mostantól járunk sajnos azzal a problémával szemebsültem:

EZ A CSAJ MEGŐRÜLT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nos hát nem csak azért mert egész nap rajtam lógott.Hanem mert iszonyatt idegesítő volt,hogy mindenki minket néz és kiröhög.

Átok a népszerűség.Ja és mikor megláttam a volt  barátnőmet Sexi bőrcsizmában és cica gatyában nem tudom mit tagattam volna előbb: -Hogy férfi vagyok
                                                 -vagy most Dina a barátnőm

Tina jött közelebb hozzánk és őszintén féltem mi lesz a reakciója,hogy Dina és én kézenfogva állunk a kukáknál.

-Ó,, sziasztok lúzerek látom egymásra találtatok.Csak,hogy tisztázzuk kb. fél napig lesztek együtt mert Jake dobni fog ÉRTEM!!!
-Te csak azt hiszed Tina mert féltékeny vagy-mondta Dina magabiztosan.
-Hát persze higgy is neki....nem mintha nem illenétek össze két szerencsétlen egy pár na de,hogy még pofátlanul védi a pasiját na erre nem számítottam.
-Jó lenyugodtál már végre T.????-mondtam egyre idegesebben.
-Persze persze lenyugodtam. De este átjöhetnél egyyet tanulni Jake csak mert bukásra állok töriből és tudom,hogy abból tündökölsz.
-Hát nem tudom,
-menny csak ha tényleg segíteni mész-mondta biztatóan Dina mintha csak a medve barlangjába akarna bevezetni.
-Jó nembánom.
-Ok.akkor 8kor nálam.


                               Diana szemszöge*

Azt hittem felrobbanok mikor megtudtam,hogy Jake ma Tinánál "tanulás" címszóval megy át hozzá.
HUUUUUUURRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ -.-




Délután átjött Rach és megnéztük a Twilight 4. részét.

-Szerinted most mit csinálhatnak?
-Nem tudom.Biztos nem töriznek.
-Én hülye,hogy engedhettem meg magamnak.Most már tuti lőttek a kapcsolatunknak.

-Jó én felhívom.

Jake és Dina a telefonnál*

-Szia ott van még Tina
-Nem.
-Már volt?
-Nem. Nem jön át. Tudtam mire megy ki a játék,írtam neki Facen h felejcse el h átjön.
-Ohhh,Tényleg?
-Persze, :)
-szeretlek!! 
-Én is-Mondtam visszafojtott hangon.
-Holnap találkozunk.
-Igen.Szia Jóéjt.

És ezzel letettük a telefont.


-NAAAA mi vooolt?-mondta izgatottan Rach
-Nem ment át.Tudta mi lesz.
JUPIIIIIIIIIII
AZ :)

  




SZERETEM






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése