2013. február 3., vasárnap

5.Fejezet

                Új fiu+új lány=minden megváltozik

 

                                     Diana szemszöge*

Normális reggelnek tünt,de egészen nem normális lett belőle.
De szépen sorban..

Reggel éppen Jakkel váltottunk heves csók* csatát mikor hirtelen fordult velem a VILÁG!!!!!!!!!!

SZÓÓÓÓ SZERINT!!!

Nem vagyok bigámista,sem önző nő aki minden férfit akar, de mikor nekem jött szó szerint elolvadtam tőle.

Egy új srác:
 Nem tudom a nevét de azt tudtam hozzám tartozik. csak szőkének neveztem el

-Szia!!Sajnálom jól vagy? nem figyeltem
-ŐŐ persze jól vagyok csak megleptél.
-Még új vagyok a Nevem Julien Solange. Francia cserediák.
-Az én Nevem Diana Collins angol cserediák.-mondtam zavartan.
-Ó hát akkor eggyütt vagyunk cserediákok.
-Szia Én vagyok az angol cserediák pasija.-mondta Jake pirult arcal
-Ó bocsánat, nem akartam tapintatlan lenni.Ma jöttem elösször a suliba jól jönne egy körbenézés.
-Én szívesen körbevezetlek a suliban-mondtam csillogó szemmel.

-Mehetek?-szóltam Jake-hez.
-Mennyél-mondta unottan.

Nos elindultunk JULIENNEL-a suli udvarán.Körbe mutattam mindekit,mindent ami számít és végig beszélgettük az egész utat ÁTKAROLVA!!!!!

Még elsős szóval nem lesznek a termeink egymás mellet. :(

Annyira édes akcentussal beszélt,hogy nem bírtam nem rajta tartani a szemem. Elolvadtam tőle és KÉSZ.

Rájöttem valamire: Jake csak egy barát, semmi több de Julien ahogy rám néz tényleg látom a szeretetet és nem a leplezett hanem az Őszinte barátságot,kedvességet, amit Jake szemébe sajnos nem láttam.

 Már fél9 volt mikor elváltunk egymástól:

-Hát, örültem,hogy megismertelek.Szünetbe a szökőkútnál közös ebéd?
-persze,szívesen. Ott leszek
-Szia-mondta fürkésző szemei csak úgy csillogtak a szőke göndör haja alól.


                                     Julien szemszöge*

Új suli, új élet.

Mikor elköszöntünk tudtam: ő kell nekem BÁRMIÉRT!!!!!

Csak hát ott volt az a beképzelt pasija         -kigyurt

                                                                       -nagyképű

                                                                      -Tipikus menő srác

ÉN meg hozzá képest egy porfing.

Délután felmentem a netre és megkerestem közösségin Diana-t.
be is jelöltem volna HA nem ír rám a kigyurt pasija h szájjak le róla különben ez az első és utolsó évem a Linkoln gimibe. Hát ok
Csak titokba ;)

Éppen chaten beszélgetek az Unokatesómmal Hanahh-val mikor hirtelen beugrott egy idegen ember chat ablaka.
Valami LONDON?! Hogy adhatnak egy lánynak egy város nevet

         Fura ez az amerika*

-Szia,látom új vagy a suliba?!
-Szia, igen új vagyok tegnap érkeztem Washsington-ba.
-Szupi!! :D van kedved eljönni velem a pénteki Őszi bálba?
-Nem hinném,hogy elmegyek.
-NAaaaa gyereee léccci. JÓT MULATUNK!!! 
-Még átgondolom, meg várom amíg más is hív.
-Okis, Puszi ŁŁŁŁ
-Szia

 Érdekesek ezek az amerikai lányok.Ma jöttem a suliba és már elhívnak.De a megvárom amíg elhívnak a bálba arra értettem,hogy DIANAVAL... ;)

csak ők ezt nem tudják.

Hahahaa

 

 Je suis dans l'amour.. :*








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése