2013. február 2., szombat

2.fejezet

EGY FURA RANDI

                                           Diana szemszöge*

Hát ez is megtörtént: Na de szépen sorban

Reggel a suliban Rachelel álunk a megszokott helyünkön mikor fura kiabálást hallok:

-Hé Diana!!!!!! HA-HÓ!!!!

Mire megfordultam JAKE ált a hátam mögött a szemtelen mosolyával.

-Szia Diana csak megakartam kérdezni,hogy minden rendben van e a tegnap óta?
-P-Persze mi baj lenne?-mondtam nyögve nyelősen
-Csak mert T. olyan bunkó volt. Tudod elég féltékeny tipus,de nem akart rosszat.
-hát persze,hogy neeeem!! ő egy angyal.
-na szóval lenne kedved ma suliután elmenni fagyizni? Engeszetelésül?
-Hát nem is tudom...(haboztam pár pillanatig mire Ravh oldalba lökött).. Perszee naná, hánykor?
- 4kor a Sweetheart-ba?
-Rendi
-Akkor oké. Szia !!!!
-sz...


UUUUUUU Dinaaaaa ez,hogy lehetséééges?????-mondta Rach                      

Nem tudom, csak megtörtént. És igen RANDIRA MEGYEK JAKEEEL!!!!!!!!
EZAAAAZZZ és jött a fejembe ez a jól csengő nóta
SZERETEM 



 Délután*

Jake éppen fél órát késett a cukrázdából de mindegy is hisz a kinézete a mosolya kárpótólt minden eggyes pillanatot amikor rá kellet várnom.

-Szia,Diana!!
-hívj csak Diná-nak
-oké,figyi akkor indulhatunk mert minél gyorsabban elkéne indulnunk.
-Mire?-néztem furán
-Hát a koncertre.
-milyen koncertre?
-amire megvettem a jegyeket.-mondta teljesen nyugottan mintha misem történne
- MILYEN KONCERT JAKEEE??????????
-Grease musical a városházán.Nem mondtam
-Egy árva szóval se.
-Nem baj gyere indulunk.-sürgetett egyre gyorsabban.


Átvágtunk az egész városon persze most volt a csúcsidőpont mikor minden autós a Pénteki estére készül.

 Megérkeztünk*

-Hol ülünk? 5-ös sor 6,7 szék

-rendben, öö ott a jegyszedő aggyuk be a jegyet.

Már a helyünkön ültünk mikor hirtelen minden elsötétült és megszólaltak a musical ismerős hangjai.
Igazán élveztem a darabot nem csak azért mert eleve imádom hanem mert azzal a SRÁCCAL nézhettem akiért bármit megtennék.

ÉS eljött a pillanat. Jake óvatosan közelebb jött és átkarolt és fejét a vállamra hajtotta. JUJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Minden rendben????-fordult hozzám
-persze,persze csak fura ez az egész dolog
-hogy érted ezt?
-miért hívtál el randira?
-mert ki akartalak engesztelni amiért T. olyan csúnyán ellökött.-mondta a legszebb mosolyát villantva
-akkor semmi több?
-hát de csak....-és elakadt a hang a torkán...-Eléggé kedvellek és ha menőbb lennél nekem meg nem lenne egy diktátor a csajom még össze is jönnék veled,de így nem hinném.
-ÓÓÓÓÓÓ szóval nem vagyok menő?
-nem úgy értettem!!
-pedig én annak értettem. Jó kösz h elhoztál de inkább ne szólj hozzám oké?????
-rendben :(

Így telt az estém Jakkel egymáshoz se szóltunk. Haza vitt megköszönte az estét és Ford Fiestájából kiszálva intett eggyet és elhajtott.

 Hát ennyit a nagybetűs szerelemről. PUFFFF :(

Jóéjt





 

 

 

 

 

 

 

 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése