2013. február 2., szombat

2.fejezet Part 2         

A bocsánat kérés

                                  Jake szemszöge

Hát hol is kezdjem elősször is:


Próbáltam kedves lenni Dinával de visszautasította amit nem értek,hisz mindent megtettem,hogy egy este alatt megkedveljen. NEM SIEKRÜLT

a kedvem ilyen volt mikor kiszált a kocsimból:

Hát ezt is elcseszted Jake!
Csak ne lenne azal  hülye Tina úgy utálom már.
Felhívtam kedves kis barátnőmet és szószerint beleüvöltöttem:

SZÁJ LE RÓLAM ÖRÖKRE!!!!!!!!!!

Na ez egy kicsit durva volt mivel amint akart volna mondani valamit letettem a telefont.
Hát túl vagyunk ezen is..Van ez így.

És csak most jött a neheze. Bocsánatot Kérni Dinától.

Ki szálltam a kocsiból mivel azóta sem mentem el csak két házzal alrébb álltam nehogy észre vegye.

Bekopogtam

Jóestét Diana van??

Persze egy egész a hűtőben, mondta a nő (gondolom Dina anyukája) Nyúúúúgiiiiii csak vicceltem! Ki hívom hozzád, 1 pillanat

-hát te mit keresel még itt?-döbbent le Dina

-Jöttem bocsánatot kérni!
-azt jól teszed -.-
-Jó neharagudj nem úgy értettem nekem te is nagyon menő vagy de ha ez nem vígasztal szakítottam Tinával.
-MIVANNN????????
-igen jól hallottad szakítottam vele.
-Tényleg? Miért?
-miattad !
- :/ sajnálom
-nem kell utáltam azt a csajt, de most már mennem kel. JÓ ÉJT
-neked is.

És egy gyors puszit nyomtam az arcára.

JA MÉGSE !!!!! xD ÉLJEN A SZERELEEEEMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés: