2013. március 9., szombat

11.Fejezet

  Sweet 17*

                                                Dina szemszöge

Ma lettem 17 éves. Hurrá

Mivel még csak péntek van,így a bulit csak holnap tartjuk meg.(már ha lesz).Nem vagyok a meglepetések megrontója,de nem nagyon tudok meglepődni a dolgokon.
Kiváncsi leszek,hogy mit hozz össze Rachel.Eddig mindne évben ő rnedezte a meglepetés bulijaimat, amik mindig botránnyal vagy balhéval fejeződtek be.Rossz emlékek....




Reggel megkaptam az első sms kívánságot, na kitől???
Julientől <3

J: Nagyon boldog szülinapot!! ui.Ezt a mai napot nem úszod meg !!! i luv u

Hát nem ééédes????? :) Imádom ezt a srácot


Megérkeztünk a suliba.
Minden olyan nyugis volt.Senki sem üvöltötte messziről,hogy:-

-HÉÉ DIANA ISTEN ÉLTESSEN!!!!!!
csak Rachel.

-jujujj boldog szülinapot Dina!-mondta kedvesen
-Köszi szépen
-Na és én hányadik vagyok?
-a 3.-mondtam unottan
-Kik voltak eddig?
-Te,Julien és Anya
SZUPIII, na mennyünk mert elkésünk óráról.

Éppen mentem volna be a termünkbe,mikor egy kéz vissza húzott a szertárba

-HÉÉÉÉ?!!!-ordítottam hangosan
-Nyugi már csak én vagy-mondta Jake és közbe befogta a számat
-Te meg mit akarsz?-néztem kérdőn rá
-Csak annyit,hogy boldog szülinapot.-És megfogta a kezem és belenyomott valamit.
-Köszönöm szépen,de mire ez a nagy foglalkozás velem.Eddig mintha nem is léteztem volna.
-Tudom, csak lekötött az ajándék gondolata, és nem tudtam másra gondolni csak arra,hogy a kis apróság tetszen neked.
-Nos, köszi szépen mégegyszer,de most már mennem kell órára-Siettetem,mire Jake nyomott az arcomra egy gyors csókot és már el is sietett.

Nem tudom mi lehetett bennem,de mintha elő törtek volna a régi érzelmek.
Kissé össze zavarodtam. Vajon még mindig érzek valamit Jake iránt???
Remélem nem.

Szünetben az egészet elmeséltem Rach-nek hátha tud segíteni,de meg kértem ezt senkinek se adja tovább.

-ajjaj.Ebből még gondok lesznek.
-Tudom,tudom és nagyon félek. Nézd mit vett nekem?!

-Hűűhaa.Ez te vagy??-kérdezte csodálkozva
-Miért?? nem úgy néz ki?
-de csak olyan fura, és miért szőke a hajad?
-Mert egyszer régen még szőke voltam.
-De,hogy talált rá erre a képre?
-én adtam oda neki.
-Nos nagyon szép,de a helyedben én nem hordanám.
-Kösz a tanácsot! <3

                                       Jake szemszöge*

Tudom,hogy dobott Dina
-Tudom,hogy Tinával kavartam !!!!

Tudom,hogy balfasz voltam,de egyszerüen nem bírok Dina nélkül élni..
Ezért is vettem,vagy is csináltam ezt a nyakláncot,hogy eszébe jutassam,hogy én mindig ott leszek neki
Csak azt a hülye Francia csiga zabálót kéne elintéznem...

Reméljük sikerrel!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése