2013. március 11., hétfő

12. Fejezet további folytatása

 Rémálom a Dina utcábn PART 2

                                                     Julien szemszöge*

Miután Tina el ment, nagyot buliztunk de valaki megint megzavart.

-Hát te mit keresel itt?-nézett Rachel tágra nyílt szemekkel 

JAKE felé

-Csak jöttem beköszönni
-Akkor mehetsz is.Szerbusz Jake.Menny mielött Dina meglátja,hogy itt vagy

-Épp hozzá jöttem és nem hozzád.Hol van?-kérdezte
- Fenn a szobájába nézegeti az ajándékokat
-Szuper.Oda megyek
-5 perc és ha nem jössz le elküldelek a picsába-mondtam idegesen
-Hujjuj,hogy oda ne rohanjak!!

Fel indult a szobába.

5 perc múlva már jött is le idegesen,és nem hagytam,hogy ne kérdezzem meg mit tett most éppen!?

-Semmi közöd hozzá Julien
-De van mert a barátnőm.-És akkor sírva lerohant Dina és elkezdte löködni kifelé Jake-et az ajtón.

-Tűnny innen kérlek!!!
-Dina tudom,hogy még szeretsz csak ez az idióta elveszi a józan eszed. TE HOZZÁM TARTOZOL ÉS NEM Ő HOZZÁD-kiamálta
-Mondtam,hogy menny innen !!!!
-Ki szólt má hozzád?!

És jött az amire soha SOHA nem leszek büszke

Naná,hogy arcon vágtam

És kezdődött a bunyó. Mintha csak a Bridget Jones's naplójában lettünk volna
Én Mrs.Darcy és ő Daniel.
Tiszta Angol mozi!!!!!
Mindenki kiabálta!! ÜSD ÜSD ÜSD AMÍG ÉÉL!!!!!!!! xD

Hát végül szerintem Én győztem és nem ő.De olyan daccal ment el mintha ő nyert volna.
UTÁLOM EZT A GYEREKET
Sajnos Dina nem mondta el,hogy min történt az egész.Ez nekem örökre rejtély marad.

                               Dina szemszöge*

Nem akarok semmit se mondani,csak azt,hogy mindennél jobban szeretem Julient és végeztem örökre Jake-kel.

És köszönöm mindenkinek aki eljött a bulimra!!!!! KÖSZÖNÖM NEKIK <3 :*

Jake ezt NEKED KÜLDÖM!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése