2013. március 11., hétfő

12.Fejezet melléklet

Sötét titkok a múltból


                                       Jake szemszöge*

Mint tudhatjátok Diana ajándékát nem véletlenül adtam oda neki,és szántam ezt neki.
Dinának van egy sötét titka amit csak velem osztott meg,és csak én tudok róla,hogy mit/miket tett a múltban.
Dina sosem volt szende stréber lány. Nem ám!!!!

Hát ez volt a szombati összeveszés témája is, miután felmentem hozzá:

-Bejöhetek?
-Persze.
-Lenne egy kérdésem!
-mondjad.
-Leszel újból a barátnőm?
-Szó sem lehet róla. Kizárt.Jake fogd már fel,hogy túlléptem rajtad.Végeztem veled örökre,és SOHA ismétlem soha nem lennék újra a barátnőd.
-De miért? Mert az a hülye Jull vissza tart ugye?
-Nem,nem. Juliennek ehez semmi köze.
-Akkor miért nem fogadsz vissza?
-MERT NEM AKAROM MÉG EGYSZER ÖSSZETÖRETNI A SZÍVEMET EGY SENKI MIATT
-hát legyen.De gondolom Jull nem tud sok mindent.
-nem. Tényleg nem tud.-mondta egyre idegesebben,szinte tudta mire gondolok
-És az,hogy lehet,hogy én tudom ő neki meg még nem mondtad el?ő benne jobban bízol:
-Nem
-Akkor??
-Mikor vagy hajlandó elmondani neki?
-Majd ha készen állok,
-Igen???? És mikor álsz készen???? Mikor meglátja a pucér fotóidat? Mikor megtudja,hogy milyen dög voltál régen? Mikor drogoztál???
-NEKED EHEZ ROHADTUL NINCS SEMMI KÖZÖD JAKE!!!!! ez akkor volt,és soha Soha nem kívánom vissza azokat az időket.Nem ezer évig tartott a kilengésem csak fél évig,de mindig magamon fogom hordozni azt a terhet amit valaki mindig felfog hozni. Vagy egyszer, vagy később DE mindig lesz olyan..-éés ekkor már bőgés szinten sírt.Meg akartam ölelni de hirtelen rám kiáltott.
-És most takarodj a házamból mert ha még egyszer idemerészelsz jönni,esküszöm ki kaparom a Mocskos szemedet!!!!!!




 Nos igen. Ez volt Dina igazi arca.
Az idegbeteg,mocskos szájú,és MODELL aki le csúszott a lejtőn.
A többit majd elmeséli ő.

                                                          Dina szemszöge*

Erről még soha senkinek nem beszéltem.
Nem voltam teljesen őszinte veletek,sem a barátaimmal.Csak az az idióta Jake tudja mert mikor jártunk megbíztam benne annyira,hogy nem árulja el.

De szépen sorban.....

2 évvel ezelőtt.Mikor 15 voltam nagyon tetszett a modell szakma,és ki is próbáltam magam benne.Imádtak az ügynökségnél,és igen nagyon jó képek készültek rólam.
Csak,hogy egyre több olyan megbízatás is jött,hogy egy kis melltartós,fürdőruhás kép készüljön és én gond nélkül elfogadtam.
Hát kár volt.
 Nem vagyok az a lány aki szeret titkolózni és hazugságban élni, ezért minél előbb elszerettem volna mondani Julien-nek. Fehlívtam.Elmondtam.És teljes szívéből támogatott. <3

-Nem érdekel ha sztriptiz táncos voltál,nem érdekel ha te voltál a Kuklux klán vezére.Nekem csak az számít ami most vagy,és azt imádom!
-Nagyon szeretlek.
-Én is, na de most alugy szépeket.Jóéjt
-Viszont.-és letette. 
Most ez a dal nem ide tartozik,de a Szülinapomat idézi!!! :)




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése