2013. március 9., szombat

12. Fejezet

 

Rémálom a Dina utcába!!!!!!

Délelött elmentünk anyával a plázába vásárolni pár új szülinapi cuccot!!

Be mentünk a nagyihoz.Meg kaptam minden ajándékot,és anya megkért,hogy vegyem fel ezt a ruhát:
Nos imádtam ezt a ruhát,de kicsit se volt feltűnő,hogy egy parti ruhát veszek fel..
Azt hiszik 5 éves lettem???? -.-
Mindegy.Próbáltam nem feltűnően szórakozni,hogy ha haza értünk ott lesz a NAGY BULI...

Haza értünk. Be léptem a nappaliba és hirtelen ismerős arcok bujtak elő a kanapé mögül, kiabálva:

MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!




Boldog szülinapot !!









-Köszi srácok, ezt nem kellet volna!!!!-mondtam meghatottan.

Kiket is láttam? öööhm szerény kis baráti társaságom volt,és a szüleim
De,hogy ne legyen minden fenékig tejfel az exem is részt vett, ÉÉss a balhés 5-ös!!!

 HURÁÁÁÁ?! -.- Amugy mit keresnek itt?

-őket miért hívtad?-kérdeztem Rachtől?!

-zavarnak?Elküldhetjük őket ha akarod.
-Á, az már bunkóság lenne. Én nem akarok bunkó lenni
-meg amugy is hoztak ajcsit!!
-Szupi
-Tényleg: AJÁNDÉKOZÁÁÁÁSS!!!!!!!!-kiabálta Rach és mindenki felém kezdett jönni



Először London vett célba:

-Boldog Szülcsit !!!!
 -Köszi szépen. Hűha ez nem lehetett olcsó-néztem furán a Swarovski nyakláncra.
-Sebaj. Egyszer van szülinapod. 
-Köszönöm, és átöleltem.-Asszem ez kicsit összehozott vele.

Következő: Cory



-Isten éltessen Diana. És megölelt
-Köszi szépen...ööö hát ez.. Kösz !!!-mondtam zavartan
 -Nos,ez nagyok kedves köszi.
                      És ez egyre furább lett...


-Következő Hannah volt,Jul uncsi tesója


-Szülinapot Neked boldogan!!! :)-mosolygott mintha csak normális lett volna amit mondott

-Merci
-Qu'est-ce?
-St.Tropez-i Teddy bear
-
Merci beaucoup

És Julien szerelmem oda jött hozzám:

-Boldog szülinapot még egyszer 

Hirtelen megszólalt egy nagyon kedves dalom
Tááánnnc!!!!

-INDULHAT  A PARTIIII??????????-kiabálta Sarah
-Naná-szólt hozzá Rachel és fullra feltekerte az erősítőt.

Már kb. 5-6 szám lement amit végig ugráltunk,mire kinyílott az ajtó és egy fekete kabátos csaj jött be nagy orral.
Naná,hogy Tina volt.
-Csak azért jöttem,hogy nehogy elfelejcsetek engem is!!!!
-Nem fogunk ha ilyen vagy-mondtam elég idegesen
-Jó na csak ezt átadom
-Mi ez???
-Film te igen okos.
-Már láttam.
-Nem baj nézd meg még egy párszor és átérzed a helyzetemet-súgta halkan,hogy senki ne halja meg

-Na le léptem Lúzerek. 1 hónap múlva jövök,addig ne rosszalkodjatok

CSÓK PUSZI :*


-Ez igen fura volt-mondta Cory
-Kit érdekel Tina-mondtam
-Igazad van. PARTIIII-nyüszögte London.


Hát így telt az este
Édes 17 <3
szeretek bulizni. :) 




















 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése