2013. március 23., szombat

13.Fejezet

 

Totális káosz

Túl voltam a nehezén.
Már kezdtem elfelejteni a dolgokat.
                           -Jake nem keresett,nem is nézett én rám
                           -Julien-t nem érdekelte,hogy mi voltam régen,csak az,hogy most mi vagyok,de azt imádja <3
   Mikooorrr éppen a második órán ültünk be jött a terembe egy irtó helyes Tanár:
   Mindenkinek el állt a szava 
-Sziasztok,John Palmer tanár úr vagyok.Én fogom Mr.Philip-et aki éppen gyengélkedik otthon.
-Hmm reméljük sokáig lesz otthon-mondta pimaszul de flörtölőn London.-na már le is csapnak rá a csajok.

Undorítóó!!! :(

 -Nos nagyon hízelgő amit mondtál,de inkább koncentráljunk a tanulásra.Ja és én fogom csinálni a kórus próbákat is.Következő leckétek egy duett a Disco kórszakból és,hogy miért jó a Disco.
-Fúj tanár úr. Mindneki utálja a Disco-t.-mondta Rachel

-Nem hinném,hogy érdekel a véleményetek.

Holnap 3 kor találkozunk.
-Szerbusztok.
-Viszlát-órdította mindenki.

Most örüljünk,hogy idegesítő Flipper nem jött.Vagy az,hogy egy Retro mániás zene tanár bombáz minket a Disco-val.


Vége volt a tanításnak és Szerettem volna beszélni új tanárommal.
 Julien jött felém mosolyogva.
-Figyu téged nem zavar,hogy nem járok a kórusba?
-Nem dehogy. Ha nem szeretsz énekelni,akkor nem kell jönnöd.
-Rendben mert utálom a Disco-t.
Adott egy gyors puszit és el is ment haza.

Bár,hogy is gondolok bele azért picit elszomorít,hogy Jull miattam nm lépne be a klubba.
Nem úgy mint hajdanánt Jake.
Hát erről említva Jake-et pont most jött felém,mik ro már elment Jull.

-Szia,öö figyi nem akarsz velem énekelni egy duettet mint a régi szép időkbe?
 -Nem is tudom...Tudod mit.??! Legyen. Te keresel zenét én ruha és tánc.
-Rendiii-és mint egy kislány el ugrált.Tisztára mint egy óvodás,de ez az óvodás úgy hiányzott. :(

                                                     Jake szemszöge*

Délután át hívtam Diná-t hozzám,hogy megbeszéljük a tervet holnapra.

-Na mi a terved?-mondta furcsán
-ööö hát sok van csak nem tudom,hogy tetszene
-rendi,na mutasd !!
-Ok. Há én erre gondoltam
1986-os dal,de jól tudnánk eggyütt énekelni 
 -Hmm,ez nem rossz
-Tudom bébi tudom-és eggyütt felnevettünk
-Legyen ez a dal éééss te bőrdzsekibe én is bőrkabátba
-Szuper ötlet.-és elkezdtünk gyakorolni
 Hát ez a kép ugrott be a bőrkabátról. <3

Elköszöntem tőle és egy pillanat alatt elvesztettem a fejem és vissza rohantam hozzá megcsókolni.
-Mi ütött beléd?-kérdezte meglepődve
-Háát nem tudom csak baráti haver csók volt.
-Azt meghiszem ;)
És elmentem

MITÖRTÉNT VELEEEM????????-Julient annyira nem érdkeli,hogy milyen dolgokat szeretnék vele csinálni.Sosem megyünk moziba, de suliba mindig velem van,és hiányzott Jake huncut mosolya...

AJJAJ :(((






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése