2013. március 27., szerda

14.Fejezet

                    a Dog days are over...


Most már nem meglepő: Az egész suli az új tanárról beszél/pletykál

London  ki kezdett vele ami azt jelentette,hogy az egész osztályt fenyegeti a büntetés.
 Mr.John délután kórus próbán elég ideges volt,és nem csak ő.
Jake és én is.

-Mehet?-kérdeztem tőle?
-rajta-suttogta fülembe
És elkezdtük énekelni az aha-tól a Take on me-t.
Hát nagy sikere volt az tuti,de vajon le tudjuk e győzni az örök lúzer,retro
Kitty-t aki egy Spice Girls-t énekelt EGYEDÜL.Nem semmi az tuti..
Friendship never end..

Szünetben beszélgettünk Rachel-el,hogy nemsokára itt a téli szünet és,hogy eggyütt kéne tölteni a szünetet.


-Nem tudom Dina.Nem nagyon érek rá.Corynál töltöm az egész karácsonyt.A szüleim csak oda engednek el.
-De csak egy este gyere már át!!kérlek-könyörögtem neki.
-Nem akarom a nyavajgásaidat hallgatni naphosszat.
-Hát legyen Rachel.Ezentúl ígérem nem kell töbett hallgatnod a nyavajgásaimat.Eskü
-Jajjj Dina nem úgy értettem.
Kérlek fordulj vissza!!

De már késő volt.Sarkon fordultam és elmentem megkeresni Julient és elmesélni az egészet.
Persze Julien már megint nem volt ott ahol kellett volna,és nem tudtam beszélni vele.
Végül oda mentem Londonhoz és kiadtam szívem,lelkem.


-Hát igazad van.Ha tényleg barátok lennétek egy két percet szánhatott volna rád,de az sem jó ha TE erölteted.
-Tudom,lehet igazad van.Nem kellett volna könyörögnöm mint egy ovis.Köszi Lond <3 
-Nincsmit.Máskor is.Tudod mióta nincs itt Tina egészen megkedveltelek.
-Mee To Sexi Girl Me too <3

És megöleltük egymást.


                                         Julien szemszöge*

Mikor Dina oda jött hozzám a Főző szakkör után,elég fusztrált fejet vágott ami nem nagyon tetszett.
-Mi a gond szivi?-és nyomtam egy csókot a homlokára.
-Összevesztem Rach-el-mondta szomorkásan.
-Sajnálom.És min sikerült összekapni?
-Mondjuk csak azt,hogy nem akart átjönni a téli szünetbe hozzám.
-És én átjöhetek??
-Te végig mellettem leszel.öööö apropó.-ijjedt meg hirtelen
-Na ki vele!!!Milyen cikis sztori már megint?
                           -egy rossz baleset?

                           -Egy zűrös családtag?
                           -3.Szem??
-Attól tartok igen...
-MICSPODAAA? Most melyikre mondtad?
-Zűrös családtag.Minden karácsonykor elutaznak hozzánk a nagybácsijaim.
-És abba mi a ciki??-kérdezem megdöbbenve
-Testvérek és írtó jófejek,csak nem tudom mit szólnak hozzád.Úgy viselkednek velem mint egy kislánnyal.
-És hogy hívják őket?
-Sam és Darren.
-Nem lehet rossz.
-csak Darren csatak buzi.....
-ohhhh,hát majd ki köszörüljük a csorbát..
-Remélem is



Sziasztok,Barbi vagyok az író.
Tudjátok ez a fejezet eszembe juttatta egy igen kedves barátnőmet FERENCZ FANNIT,akivel pont e miatt vesztünk össze mint Rachel és Dina.

Ez úton is szeretnék bocsánatot érni tőle,és ne haragudjon,de nem lehet mindig az amit ő akar.Próbálja megérteni.Amit nem lehet, azt nem lehet.Ne erőltesse a dolgokat mert attól még,hogy nem megyek el hozzájuk a szünetbe, még szerethet és így is szeretni fogom... <3

ui.: Írj Facebookon ha elolvastad ezt az üzenetet.... <3 


2013.03.27                                               Bereczki Barbara



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése