2013. március 28., csütörtök

16.Fejezet

Hírtelen 30..

 Eljött a hópehely bál napja..Úgy,hogy egész nap nem is tudtunk róla...

-Úristen nics még párom!!!! :O-kiabálja Sara
-És az kit érdekel-mondja London
Nekem nincs RUHÁM!!
-Gyerekek,gyerekek.Nyugodjatok meg.Semmi probléma sincs.Mindent meg tudtok oldani-mondja teljesen nyugodtan az új pót tanárunk Mr.John.
-Rendben.-mondja Julien és hátra fordul hozzám.
-Jössz velem a bálba?
-Naná szivi-és rá kacsintottam.
Egy pillanatra ránéztem Jake-re akinek Forrt a feje.Végül Londonnal fog el menni.
Na emiatt nem aggódom..HAHA

Délután elmentünk 3-an vásárolni.Én,London és Julien.

-Na ez jó lesz?-kérdezi Lond,és rá mutat egy elég ronda virítós ruhára-
-Szó sem lehet róla-mondom határozottan.
-Én is erre gondoltam.

Végül sikerült választanunk:
-Köszike.Hát tudod nem annyira jönnek be a Jake tipusu srácok.
WOWW.Ezen most nagyon meglepődtem.Egyre jobban tetszik Lond új Tina nélküli énje.
Julien picit furán néz rám az előző kijelentésem miatt,de megnyugtatom.
Ezt csak is szakmailag mondtam.
Nos rátértünk az én ruhámra.
Ezt választottam:

Na jó.Most már indulhatunk haza.Elköszöntem Londontól és Jullal elindultunk haza készülni.
-Kislányom,miért nem szóltál,hogy lesz ma buli??-mondta anya
-Mert én se tudtam róla.
-Óhh az másDe miért nem tudtak előbb szólni?
-Anya nem mindegy mikor? A lényeg,hogy készen vagyunk és megyünk bulizni.
-Te tudod.

Este a Bulin*

Minden tök klassz volt.A tesi termet úgy ki díszítették,hogy fel se lehetett rá ismerni.Nem csoda a téma a "hópehely bál".Azért le a kalappal aki díszitette mert egyszerűen gyönyörű lett.

Láttam Rachelt és Coryt táncolni,de nem volt szívem oda menni hozzájuk és bocsánatot kérni,bár eléggé furdalt a lelki ismeret.

-Nem akarsz oda hozzájuk-Kérdezte tőlem Julien.
-Nem köszi.Inkább táncoljunk.
És elkezdtünk táncolni egy nagyon jó party dalra.
Lets have a PARTY!!! 

-Huh de elfáradtam-mondtam lihegve kifele menet a tömegből.
-Nem csak ebbe fogsz.-kacsintott rám Jull elég furcsán.

A buli után Julien átjött hozzánk

-Tudod Sam és Darren Holnap után jönnek,és itt lesznek egész szünetben.
-Király
-Biztos készen álsz??-mondtam nevetve.
-Naná.De most komolyan Dina mit hittél?Hogy félni fogok tőlük és mielött találkoznák velük gyorsan szakítok veled mielött levágnák a tököm?
Majdnem  megfulladtam a  nevetéstől!!!!! :D
-Nem dehogy....Bár lehet-és megöleltük egymást

-Figyi,nem akarsz itt maradni este nálunk?
-De örömmel.

És egész este filmet néztünk és beszélgettünk.
Vártam volna,hogy Julien csak egy kicsit gondol a sex-re de nem is említette.
Hát így vagyunk mi ketten.
Jóéjt!!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése