2013. július 31., szerda

2.Évad 9.Fejezet

9.Fejezet

Szülinap*

Ismét egy szombat következett. Aki szeretett, ma is ugyanúgy foglalkozott velem.
Anyám,apa,Charlie,Chris,Joe,Lucy és a bácsikáim.Azért egy sms-t kaptam Hannah-tól,de Julienék semmit nem írtak.

Este elmentünk pici baráti társaságommal abba a Francia étterembe,vacsizni.
Charlie lefoglalta a helyet nekünk,de sajnos Lucy miatt nem mert eljönni.Ő szerinte bajt hozott volna ha megtudja vele barátkozok.Baromság...De lehet benne valami...:D
Szóval kicsit szomorú voltam,hogy nincs itt.Próbáltam nem rá gondolni ami már az első 5 percben sikerült mert Chris tiszta hülye volt. XD

-Na mit eszünk?Csigát spagettiben?
-az olasz te hülye.-lökte oldalba Joe.
Egy nagyon csinos pincérnő jött felvenni a rendelést:

-Mit hozhatok?-néz ránk irigykedve a társaságon mert kb lehetett 20 éves.
-Igen.Szeretnénk 3 tál hamburgert,és egy francia salátát,sült oldalassal.-mondta Lucy cseppet se törődve a pincérnővel.-Meg egy tengergyümölcse levest.A desszertnek meg 4 kehely csokis málnás fagyit.Köszönöm,és persze ne mind egyszerre hozzák kit,csak miután megettük.
-Ennyi?-nézett bunkón a csaj.
-Ennyi.-vigyorgott rá Chris.
Szerintem a csaj tuti zavarban volt,mert a feje hirtelen mint a paradicsom olyan vörös lett.
Chris nem vette észre szerintem.Onnantól kezdve ahányszor elment a csaj mellettünk,mindig ránézett Chrisre,és mi Joeval mindig kiröhögtük,hogy Chris mennyire balfasz,hogy veszni hagy egy ilyen szép csajt.
A kaja ismét isteni volt.Én persze hamburgert ettem,mert nem akartam Franciás kaját rendelni.
Már alig fért belém az a fagyi.
-Na,és nektek mi lesz a tervetek a téli bálra?-kérdezi Lucy tőlünk,aki annyira szép volt,hogy megvakultam sokszor ha rá néztem.

-Én szeretnék végre rózsaszínbe menni-hülyült Joe.
-Haha.Valami komolyabb?-nézett pont rám.MIÉÉÉRT?
-Hát én szerintem nem megyek el.Nem hívott el senki se.
-Mert kb 2 hónap múlva  lesz te ütődött.-szid le Lucy.
-Jaaa.Akkor te mire gondoltál?-kérdezem tőle.
-Hát,hogy idén mi legyen a téma?!
-Szerintem ribancok és stricik-mondta Chris röhögve.
-Nem rossz.Mivel én vagyok a suli elnök,egy áll névvel/sablonnal elhitetjük,a tanárokkal.De minden diák tudni fog az eredeti ötletről.Zseni vagy CHRIS!!-és meg puszilta.
Na most nagyon ledöbbentem....Lucy??Christ??
Na meg a pincér csajszi olyan ideges lett,hogy összetört kb 5-6 kólával teli poharat,miután megtörtént a balhé.
Mi csak röhögtünk,de Lucy nem értette miért.
-Hosszú.-mondta Joe.-szóval adjuk oda az ajándékokat Diana-nak.

Kaptam 1 ipod tartót Joe-tól.

Egy könyvet Lucytól.Éhezők viadala.Mind a 3 megjelent kötetét.


 

 

 

 

 Christől egy cipő kupont az office-ba.Hát ez is jól jött mert 50%-ot vont le az árából.
-Köszönöm nektek ezt az estét.
-Nagyon szívesen.-és Lucy megölelt.
-Hétfőn találkozunk.-köszönt Joe,és szaladt a buszra ami pont akkor ért be a buszmegállóba.
-Rendi.Sziasztok-Kiabáltam a távolodó barátaimnak.
Felszálltam a mocimra és haza vezettem.

Otthon minden csendes volt.Szerintem már aludtak.Bár anyától kitellett még egy buli,de nem.
A szobámba a villany égett.Kicsit be paráztam,hisz Charlie mindig ír ha át akar jönni,vagy szól.Szóval megfogtam a kezembe lévő könyvet,asszem a futótűzet,és elindultam a szobámba.
Senki nem volt ott,szóval meg könnyebbültem.Mikor hirtelen az ágy mellől előbujt Charlie.
-MEGLEPIIIII-kiabálta.
-Hééé.Anyáék alszanak.-szólok rá.
-Nem is ijedtél meg?-néz rám szomorúan.-amúgy meg tudnak róla.-kacsint rám.
-Te mindent nélkülem csinálsz?-ripakodtam rá.
-Nyugii.Csak meglepit szerettem volna,de amúgy  igen.És miért van a kezedbe a futótűz?-fordítja el a fejét,hogy meg bizonyosodjon róla,hogy jót mondott e.Tiszta okos a barátom..
-Mert azt hittem valami elmebeteg állat vár rám szülinapom alkalmából,éés igen.-Ledobtam a könyvet,és bele rohantam a tárt karjaiba.Már csak rám vártak.
-Boldog szülinapot.-és elő húzott a zsebéből egy fülbevalót.

-Ez nagyon szép.Köszönöm-és megcsókoltam. ÉN elősszőr.
-Nagyon szívesen,-és segített bele rakni a fülembe.
-És amúgy mióta vársz rám?-nézek rá,közbe ledőltem az ágyra,mert fájt a hasam.
-Miután elindultál,utána 10 percel.
-Jézus.Mit csináltál addig?-nevetem.
-Elvertem az időt valamivel..-röhög.
-Te állat.-kuncogok.
Oda kúszott lassan hozzám és elkezdett csókolni.Megragadta a mellem,mire megint tiszta ideg lettem.
-Hékááás!!! Állj már le.Túl sokat akarsz.-ripakodok rá.
-De ez része a szülinapodnak......Le akarok feküdni veled.
-Ez most komoly?hunyorgok mert nem tudom,hogy ez Charlie vagy egy perverz állat.
-Gondolom az előző pasid nem volt ilyen.Ezért félsz az ehhez hasonló dolgoktól.De ne félj tőlem.Én szeretlek,éés....és szeretném ha a barátnőm lennél.-nyögi ki.
-Ohhh,Charlie és a nyakába ugrok.-Hát persze.-és elkezdünk vadul ölelkezni.
 

Hozzám simul,és el kezd vetkőztetni.
A szívem nagyon gyorsan ver.El se tudom képzelni,hogy végre elveszítem a szüzességemet.
Azért ma lettem 18 éves.Sokak szerint ideje lett volna már,de én úgy gondolom,hogy ne ők döntsenek az életemről,hanem én.Az én döntésem.Én döntöm el,hogy legyen és ma úgy határoztam,hogy igen.
És minden percét élveztem.Charlie ahhoz képest,hogy majdnem 2 évvel fiatalabb nálam,sokkal sokkal érettebb.

Utána*

  Nagyon jóóó volt.Fantasztikus.Egész éjjel csak erre tudtam gondolni.MEGTÖRTÉNT.És lehet ha akkor megteszem Julien-nel akkor ma nem lett volna ilyen jó?! Nem tudom.De az biztos,hogy abszolút nem érdekel a múlt.Csak a jelen..

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése