2013. július 13., szombat

2.évad 4.Fejezet

4.Fejezet 

MI VAN??????????????????????????????

Eljött Jessica bulija napja.

Nagyon vártam,mert ez lesz új életem első bulija.
És mert Chris-el megyek.
Egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből srácot,akit tegnap előtt láttam futni.

 Egyszerűen sexy volt,és el érhetetlen...
Nem akartam a fájdalmat mit régen éreztem pont így Jake miatt.Csak akkor tudtam,hogy ki ő,és nem volt rejtélyes idegen.


Este eljött értem Chris és bemutattam a szüleimnek.Beszéltek pár szót,amit nem értek,de Chris nagyon érett srác a többihez képest.
De csak is barátilag néztem rá.

 A buli elég hangos volt.Modern tuctuc zene szólt,és Chrisel fintorogtunk.
-Ez meg mi a pokol?-néztem rá
-Valami szar.-röhögött.
Beléptünk.Jessica elég pláza cica volt.Nem olyan sport csaj mint Lucy-ék.
-Sziasztok!Már vártunk Diana.Meg persze téged is Christopher.

-kérlek,ne hívj így.Szüleim szoktak így nevezni.
-Rendben Christopher-mondtam röhögve és összenéztünk Jessicával.
-TE?! kihúzod a gyufát- és megcsikizett.
Én meg oldalba löktem.

Megszólalt egy lassú szám.
Elkezdtünk táncolni,mivel fel kért,de azt nem gondoltam volna,hogy ENNYIRE jól tud táncolni.
-Hol tanultál táncolni?-kérdeztem tőle.
-magamtól.Senki sem tanította.Sok esküvőn vettem részt,és ott egész éjjel táncolunk a családdal.
Egyszer még Cory barátnője az a Rachel is eljött,bár ő nem beszélt senkivel csak Cory-val.
-Komolyan?-nézek rá.-Pedig Rach nagyon közvetlen mindenkivel.
-Hát akkor nem volt olyan.
-Mint milyen?

-Mint most te.-és átölelt.
-óó.Ez kedves tőled Chris- és viszonoztam az ölelést,de valami furát éreztem akkor.
Chrisből jött a melegség,és kicsit tovább ölelt mint kellett volna.
-ÖÖÖÖ.Chris.Én is nagyon szeretlek,de most már meg-fgkogjtasz...-nyögtem .

-Jaj bocsi,barátosnőm.
-Na azért szőke srác.
..................................................
JAj.Ebből a mondatból hirtelen eszembe jutott Julien,aki kísértett rém álmaimban is..
-Jól vagy?-kérdezte Chris.
-Persze.PErsze,csodásan. És táncoltunk tovább..



Nagyon jó este volt.Chris haza kísért és elköszöntünk egymástól.

Beléptem a házba.Ledobtam a táskámat,és a cipőmet és beléptem a nappaliba,hogy le dobjam magam a kanapéra pihenni.

-Picim.Holnap nem érdekel milyen kifogásod lesz,de átjönnek Berry-ék..
-Milyen Berry?-fintorogtam,mert nem volt kedvem az egészhez.
-A szomszédaink.-válaszolt.

-Anya.Titeket mióta érdekelnek ennyire a szomszédok.Régebben utáltátok őket.Még az újságot is elloptátok tőlük amik nekünk nem jöttek.
-Jaj,picim.Az rég volt.Most most van,és nagyon szeretjük Richardékat.Igazi rokonszenves család.
A fiuk Charlie meg egy tündér.Sportol,sokat olvas.Tudod író akar lenni.
-író?-nézek rá.-Hát akkor tuti egy uncsi bepunyadt kis srác.
-Hány éves?

-16 volt 3-4 hónapja.
-Nem rossz.Majd meglátjuk mit hoz a sors...

Köszönöm mindenkinek aki olvassa,az új részeket.
Várjátok már vajon ki lehet a titokzatos Charlie?


Nos aki látta már a Theperksofbeingawallflower-t.Akkor az tudja. De pssszt!!! :)

A kövi fejezetből kiderül. :***












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése