2013. július 8., hétfő

2.évad 2.fejezet

2.Fejezet

Barátkozások hada.

Reggel megint egyszerre tettük le a járgányainkat Chris-el és megbeszéltük,hogy mik történtek az internetes világba,mert mint kiderült Chris imádja a kórus versenyeket.Állítása szerint azért kezdett barátkozni velem,mert tudta ki vagyok,és nagyon boldog volt,hogy egy ilyen népszerű lánnyal barátkozhat.
Nem volt sok barátja,csak egy két kocka meg a testvére.

Mikor megtudtam,hogy tudta ki vagyok kicsit be paráztam.
Mi van ha Lucy is csak e miatt kezdett el beszélgetni velem?
Remélem nem.

Mentünk be a suliba mikor látom,hogy a pompon lányok közelednek felénk.Itt az alkalom.Őszintén kell beszélnem Lucy-vel mielőtt át adom a barátságnak magam.

-Szia.Ugye nem azért barátkozol velem mert meg nyertem az országos gimmnáziumi kórus versenyt,de én elájultam mert megtudtam,hogy ide kell jönnöm,és a szüleim be vittek a kórházba és a VOLT szerelmem is elkísért aki egy bunkó köcsög mint kiderült,és nem tud távkapcsolatban élni.?!   
-ööööööö.Nem.És ezek nem igazán befolyásolnának,de örülök,hogy el mondtad.-nézett ledöbbenve
-Kösziiiiii-és megöleltem.

A többi csak se nézett ki jobban.Le voltak taglózva.Ez mind velem történt? (na igen...)

Már a helyemen ültem mikor megérkezett Joe a terembe,és le ült mellém.
Egyszerűen nem bírtam,hogy ne szóljak oda.
-Láttam vissza jelöltél.
-Ja.
-Király.És ránéztem és kinyújtottam a nyelvem.
Felnevetett.
-Van rajtam kívül más barátod?
-Nem vagy a barátom.-és kinyújtotta a nyelvét.
XDDD
Együtt röhögtünk,míg be jött egy tanárnő.
 Egész órán nem beszéltünk.

Ebédszünet volt,mikor Joe oda jött hozzánk.
-Leülhetek?-kérdezte
-Persze.-mondtam neki.
-Rendben Darkos.-mondta Chris,mire oldalba löktem.
-Nem vagyok az seggfej.
-Fiúk.Elég lesz oké???

Így ettünk 3-an.

A rádióban megszólalt,egy tök jó JLO szám.
Chris elkezdett táncolni,és felkért de én csak néztem rá.Na jó.Megadtam magam.Joe fel vette videóra.Egész este azt néztem..
Tök jól telnek a napok.Boldog vagyok,amit a régi sulimba Julien előtt nem nagyon volt..
Anya megint mondta,hogy keresett a szomszéd és,hogy nagyon édes..
Kit érdekel...Azt hiszi újra szerelmes tudok lenni valakibe?

Meg amúgy is nekem Joe jött be nagyon.DE EZ TITOK :*
Tuti nem viszonozza,de ki tudja.Pénteki buliba ki derül minden.






 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése