2013. július 20., szombat

2.Évad 6.Fejezet

6.Fejezet

Kirándulás

Minap a suliba osztályfőnöki óra volt,mikor az ofő mondta,hogy szerdán elmegyünk kirándulni.
-És hova?-kérdezte valaki.
-Hát New York-ba.Nincs messze.Másfél órás az út.Viszont mindenkitől szeretnék kérni holnapra egy szülői igazolást mi szerint elengedik gyereküket tanári felügyelettel New York ba.
SIRÁÁÁÁLLLLY-hördült fel az egész osztály kivéve Joe.
-Mi a baj barátom?-kérdezem tőle.
-Nekem nem tudják aláírni.Vagyis szülő nem.
-Majd hozok neked egy papírt amit anya aláír.
-Meghamisítanád értem?-nézett csillogó szemekkel.
-Persze,Barátom.-és fel nevettünk.

Anyáék megírták a papírokat amik kellettek a kiránduláshoz.
Másnap oda adtam,és megbeszéltem Joe-val,hogy mennyünk együtt.
Chris kicsit szomorú volt,mikor meg tudta,hogy ő nem jöhet,de ez van aki idős,annak nem jár az, mi nekem igen. :P
Délután elmeséltem a kirándulást futás,igen ismétlem FUTÁS közben Charlie-val.
-Én is szívesen eljönnék.-lihegte.
-de ez osztály kirándulás.Nem osztály és Charlie kirándulás.
-Jó.Jó-és szomorú boci szemeket villantott,amitől majd elájultam..

Este felhívtak a bácsikáim,akik mondták,hogy mint mindig karácsonykor is eljönnek,bármi legyen,és sajnálják,hogy elköltöztünk.Hiányzik nekik a kis Koalájuk <3

A kirándulás napja*

Tök izgatott voltam,mikor hirtelen be ugrott,hogy mibe mehetnék a világ legnagyobb városába.
Hát persze.Amit születésnapomra kaptam anyától.Tigris fej van rajta,fekete mini dress.

Szóval így néztem ki:

 

Nem olyan volt mint én.De mind1.Divat.Az divat.

Joe megdicsért,az új cuccok miatt.
-Csini vagy.-és megpörgetett.
-Te sem panaszkodhatsz barátom.




Felszálltunk a buszra.
Elég sokan voltunk.Mindenki tiszta ideg volt.Menni akartunk.Menni NEW YORK BA!!!!
Leültünk egy szabad helyre.Bekapcsoltam az ipodomat,és pont ez a szám ment.
Ha ezt a számot meghallom.Egyszerűen nem bírok magammal.Elfog a tánc,és mint most itt.
Felkiáltottam és torkom szakadtából kezdtem el énekelni.Mindenki csak nézett.
-ÖÖ Dina.Jól vagy?-nézett rám Joe.
-P'rsze.Csak imádom ezt a dalt-ordítottam mert a zene túl hangos volt.
-Akkor kérlek oszd meg velem is.-vigyorgott,mire oda nyújtottam az egyik fülhallgatót és együtt hallgattuk a számot.És meglepődésemre Joe nagyon jól énekel,és ért a zenéhez.
Vajon lesz egy új duett partnerem?Nem tudom de nagyon jó harmóniába énekeltünk egy Queen slágert.
Így telt az út.Joe-val, zenéket hallgattunk.

Megérkezett a busz a pályaudvarra,majd ide kell vissza gyalogolunk.
-Figyeljem mindenki rám.Elindulunk a Broadway felé,majd ott lehet szabad tevékenységet csinálni,és majd pontban 5kor gyülekező a téren,és indulunk vissza.
Mindenki kulturált tinédzser módján viselkedjen mert ha nem,be ültetem a buszba és egész nap itt kuksolhat.Kövessetek.-mondta Mr.March

Tyűhaaaaa.Így néztem végig a Broadway-en,ami kicsit sem volt hétköznapi.

 Ohh szent Broadway de imádlak. <3









 Épp az nap este adták az Annie,musicalt,amit nem nagyon ismertem de tudom,hogy kedvenc sztárom Jane Lynch játszik benne.



 Central Park is csodálatos volt.Őszülő falevelek hullottak a fejünkre.

 Nem tudok sokat mondani.Inkább hallhassátok és nézzétek amilyen képeket készítettem a mobilommal.




 

De Joe-nak akkor is a Yankees stadion tetszett a legjobban.

-Hűha.-És le kapott vele.


A nap végére nagyon nagyon elfáradtunk.Lassan vánszorogva tele szuvenírekkel,a táskánkba battyogtunk vissza a buszhoz.
Kaptam egy sms-t.Julientől!!!!!
"szia drágaságom.Nagyon hiányzol.Miket csinálsz mostanában?Ígérem valamikor le jövök Phill-be.
puszi.xxx"
-Ki írt?kérdezte Joe.
-Senki aki fontos lenne,-és ki töröltem az üzenetet.


Nagyon jól éreztem magam New York ban.
Egyszer még el jövök és meghódítom a rám váró hírnévvel....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése