2013. július 5., péntek

2.évad 1.fejezet

2.Évad

1.fejezet

Reggel a telóm keltett.Felöltöztem olyan ruhába amit szerintem a régi sulimba nem vettem volna fel.
Eldöntöttem,hogy új élet.Új Dina.
Szóval így néztem ki a tükörben:

És tetszett amit láttam.Nem a régi Dina volt.

Elköszöntem anyáéktól,mintha életem első sulis napja lenne.Mint 9.-ben.
Felültem a Robogómra.A szél fújta a hajamat.
Megérkeztem.Letettem a mocimat.Egy srác pont akkor rakta le a bicóját mikor én.

-Szia.Hogy hívnak?-kérdezte
-Diana Collins.
-Szép moci.Hányadikas vagy?-kérdezte
-3.as.
-Tényleg?Most látlak elösször pedig már 4 éve járok ide.
-Új vagyok.Most jöttem Washingtonból.
-Képes voltál onnan ide jönni?
-Muszáj volt.Szüleim kényszerítettek,és próbáltam az ottani életemet nem hanyagolni,de mindenki el lökött magától,szóval most itt vagyok és lelkizek neked.
-Hűha...A nevem Chris.
-Szia Chris.


Na már ismerek valakit.Ez jó kezdet.
Be mentem az épületbe.Középen egy hatalmas kitömött sas lógott ami a suli logóját jelképezte.
Furi ez a suli...

Az igazgatói irodába indultam,mikor egy csapat pompon lány jött velem szembe és RENDESEN megnéztek.És asszem tetszettem nekik:

-Cuki a pólód.Honnan van csajszi?-kérdezte az egyik.
-Múlt héten vettem a H&M-be.
-Nagyon csini.Csak kár,hogy nem sas.
-köszi.

-szivi.Azt el kell mondanom,hogy ős ellenségünk emblémáját viseled.
-Micsoda?-kérdeztem.-kiét?


-Hát a Jacksonville-i Jaguárok.Ős ellenségek vagyunk mióta világ a világ.Tavaly legyőztek minket de az elött meg mi voltunk a verhetetlen örök bajnokok.
-ÓÓ.Nagyon sajnálom.Le vegyem?-kérdeztem.
-Dehogy.A pólód ultra csini.Elnézzük neked,de többet nyílvánosan ne vedd fel.
-Oksi.
-Amúgy ki vagy?-kérdezte az állítólagos banda vezér.
-Diana Collins.Most jöttem.2 hónapja költöztem ide.
-Nagyon menő neved van.Én Lucy vagyok.A pompon csapat vezére,diák elnök,és a suli legnépszerűbb csaja,de nem a bunkó féle-és rám kacsintott.-keress fel,ha valami gondod vagy problémád van.
-Rendben.Köszi csajok.-és el léptem tőlük.
HŰHAA.
Szerintem kifejezetten kedvelnek.Már most imádom ezt a sulit.


Le rendeztem mindent az igazgatóval.Elintéztük a papírokat és becsöngetés után fél órával tudtam csak el szabadulni tőle.
Siettem,hogy legalább az első órára beérjek.

Kinyitom az ajtót és egy ismerős arcot látok meg.
CSAK NEM MR.PALMER???????

-Diana.Ezt a meglepetést.Örülök,hogy újra látjuk egymást. Mint láthatod én világjáró helyetesítő tanár létemre most itt tanítok.Foglalj helyett.

 Egyszerűen lefagytam.LEFAGYTAM.Hát mégsem tudtam szabadulni a régi életemtől,bár örültem,hogy kedvenc tanárom itt tanít.Egy ideig.

Elindultam,de sehol sem volt hely csak leghátul egy fiú mellett.Gonosz külső,sötét haj,de nagyon jól nézett ki.

-Leülhetek?-kérdeztem tőle.
-Nekem 8.
Hát nem egy rokon szenves srác az tuti.
-Hol tartunk?-kérdeztem tőle.
-nem tudom
-Az jó.Legalább figyeltél picit mr.Palmerre?
-Nem nagyon.
-oké.-És próbáltam nem a srác flegmaságára figyelni.


Következő órán*

-Hogy hívnak?-kérdeztem tőle?
-Sehogy.-felelte.
-Az jó.az jóó....
-Én Dina vagyok-nyújtottam a kezem felé.
-Én meg szeretnék figyelni az órára.-nézett rám flegmán.
-Hát de sügér vagy.-és itt végeztem is a vele való komunikálással.
Ki látott még ilyen bunkó gyereket. -.-

Lucy az ebéd szünetbe meghívott egy hambira.Jól jött mert nem volt nálam egy fillér se éppen.
-Van kedved pénteken eljönni Jessica bulijába?
-Hát szívesen eljönnék,csak tudod nem tudom,hogy hol lakik.
-Nyugiii.Elküldöm twitteren.
-Honnan tudod a twitter címemet?-néztem rá furán.
-Én mindent tudok csajszi.
-Tényleg?-nevettem el magam.-Akkor mond meg ki az a srác aki mellettem ült az órákon,és elég dark,és hosszú barna haja van.
-Ő Joe.Elég emós.Tavaly meghalt az apja és az anyja alkoholista.Most a nővérénél él.Talán ez a dolog váltotta ki belőle ezt a passzív viselkedést.Régen nagyon jó fej volt.
-Honnan tudod?
-Mert jártam vele édes.Ő volt a suli legmenőbb pasija.De most.Egy bunkó lúzer.
-Ohhh.
-Bejön?-kuncogta
-Nem csak kíváncsi voltam rá.
-Rendi.Bariiim.Puszz


Délután leűltem a gép elé és bejelöltem az "új barátaimat" a közösségin.
Chris Lynn,Lucy Wilks,és Joe Frank.
Éppen benyomtam az ipodomat,amit úgy szint vígaz képp kaptam a szüleimtől,mikor kopogott valaki.Anya nyitott be,hogy jöttek látogatóba az új szomszédok és,hogy egy fiú is velük van.
-Kérlek anya.Nem volt elég,hogy tönkre tetted az életemet,de még békén sem hagysz.?!!

Nem megyek le!!!!
-Jólvan picim.-És nyomott egy puszit a homlokomra,mire én ellöktem magamtól.
Nemsokára 18 vagyok. HAHÓÓÓÓÓ.


































 

2 megjegyzés: