2013. július 18., csütörtök

2.évad 5.Fejezet

5.Fejezet

Pumpált rúgások*

Tiszta idegek voltak egész délelőtt anyámék amiatt,hogy vendégek lesznek,de még engem sem hagytak békén.
Anya megkért,hogy vegyek fel egy outfitet amit nagyon nem szerettem volna:

 Hát ez borzzzalmas.Megjöttek a vendégek.Vagyis gondolom mert én épp a sminkemet csináltam,mikor fel kiabált anya.
-Piciiim.Gyere le szépen.Megjöttek Berryék.Ne csináld azt mint a múltkor.-Hát ez ciki volt. -.- Kösz anyukám <3

Leindultam a lépcsőn,és persze mivel 20 cm-es magassarkút viseltem EGY KERTI PARTIHOZ!!!!
az anyám nem normális...Na szóval megbotlottam,és a megbotlásból akkorát estem,hogy a ház csak úgy vízhangzott.Anyám sikított egyet,és hírtelen egy meleg kezet éreztem a derekam köré fonva.Felnéztem rá,elált a szavam,és elájultam.I S M É T...............

Később arra ébredtem,hogy a kanapén fekszem a lábamon persze még mindig ott volt a magassarkú aminek az egyik sarka le volt törve.Micsoda szülők -.-
Felültem, és ránéztem minden egyes emberre aki engem nézett,míg végül megállt a szemem azon aki a nagy hajcihő okozója volt:

-Te vagy az???-nézek rá?!-Te vagy Charlie aki futás közben rám kacsintott?Haver, már 2 napja rólad fantáziálok.-HUPPSZ.Asszem az eszmélet vesztésem mellékhatásai.Őszinteség....
-Igen én.És te vagy az a lány aki miatt szakított velem a  barátnőm,mert nem voltál hajlandó lejönni az emeletről,és nem volt képed köszönni,pedig a szüleid mennyit könyörögtek érted.
-Nos,elég valószínű.-És villantottam egy mosolyt,hátha megenyhül a komoly képe.
-Ti ismeritek egymást Charlie?-kérdezte Mrs.Berry.
-Igen,anya ismerjük.
-Nem is.-vágom rá,hogy egy kicsit legalább bunkó legyek vele.
-Na jól van gyerekek.Mi most ki megyünk grillezni.Legyetek jók.-és anya egy puszit adott a homlokomra.

Még is mit tegyek?!Akiről azt hittem álmaim sráca,tök utál mert baromnak hisz.
Ajjaj.Ezt JÓVÁ kell tenni,de azonnal.

-Nos.Mióta futsz itt a környéken?
-Mióta szakított velem Lucy.
-LUCY?????-nézek rá.
-Aha.Ismered?-asszem egy suliba jártok.
-Igen.Jó barátnőm.Rá beszéljem,vagy valami?-ajánlottam fel nagylelkűségemet.
-Nem kell kösz.Egyedül is jó ám.
-Nekem mondod?kb 3 hete nem járok senkivel se.
-Szörnyű lehet.-és elvigyorodott.ÚRISTEN DE HELYES.
-Tényleg 16 vagy?-kérdezem tőle
-Hát ja.Már egy ideje az vagyok.
-Én pár hónap múlva 18.
-Idősebbnek nézel ki.-mondta
-Te meg fiatalabbnak.-és felnevettünk. :)
-Mióta készültél a találkozásunkra,amit sajnos elhalasztottam mindig?-kérdezem
-Nem tudom.Egy ideje.-feleli
-És miért rohantál el a múltkor?Pedig pont akkor jöttem le.
-Mert így is sietnem kellett.Akkor volt Lucy tánc bemutatója,amit személy szerint utálok,de mennem kellett mert elvárta.
-Ja Lucy már csak ilyen.
-Van kedved ki menni a szüleinkhez,vagy csináljunk valami mást?-kérdezte tőlem.
-Nézzünk filmet,és utána mennyünk ki hozzájuk.-ajánlottam.
-Van nálatok sör?-kérdezi
-Asszem.Miért?
-MERT akkor előbb kéne megnézni őket!-nevette
És együtt karöltve kinéztünk a szüleinkre akik totál józanon beszélgettek,na persze ki másról mint rólunk.
Charlie-val megnéztük az Eleven Testeket,ami az ő ötlete volt,és örülök,hogy felajánlotta mert ez az új kedvenc filmem. :)
Főleg az a rész mikor R félmesztelen testéről folyik a víz.Charlienak is az a kedvence. O.o:P

Vagy csak viccelt?
I hope... <3





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése