2013. július 30., kedd

2.Évad 8.Fejezet

8.Fejezet

I can't hold us...

Teljesen bepánikoltam.
Julien és valaki idejön?????????? NEEE....

Reggel van,és lementem enni pár falatot és megbeszélni anyával az egészet.
-Anya.Mégis mi a pokolért kellett neked megmondani a volt pasimnak,hogy hol lakunk? Ma eljön hozzánk,valakimmel.
-Picim.Nem tudtam,hogy elfog jönni.Még mindig szeret?
-Lehetséges.Küldi az üzeneteket,mintha én szeretném.
-Szegénykém.De ha ma átjön mi azért is itt fogjuk várni,és ha valami rosszat csinál seggbe rúgjuk.
-Köszi anya.Szeretlek-és nyomtam egy puszit a homlokára.

A rádióban pont ez a dal ment,mikor kopogtak a szoba ajtómon. 

Lehet,hogy Julienék?

Oda léptem és két ismerős alak állt zokniban.

-Sziaaaa DIANA!!!!!!!!-ugrott a nyakamba Rachel.
-Sziasztok.Mire ez a nagy látogatás?-csodálkozok.
-Tudod.Tegnap írtam,hogy jövünk,-kacsintott rám Jull és átölelt.
-Igen,de miért?Miért jöttetek el?Nem volt elég,hogy cserben hagytatok az nap,még ide is van képetek eljönni?-fakadt ki belőlem.-Tudjuk,hogy megbántottunk,és szeretnénk kibékülni.
-Tudod Dina a suli uncsi nélküled.-nézett szomorúan a fiu..
-Nekem nem uncsi,de gyertek üljetek le,majd elkezdek mesélni.
Szóval,az én új sulimba nagyon menő vagyok.Nálam menőbbek csak a sportolók.
-Komolyan mondod?-és Rachel majdnem elröhögte magát.
-Igen.Képzeld el népszerű vagyok.És vannak barátaim is,akik tényleg foglalkoznak velem,és szeretnek.
-Hűha...Nos nekünk se könnyű a suliba..El kell mondanom valamit,Diana.Tudod már régóta elszeretnénk mondani neked.
-Szóvall.-kezdte Julien.-Én és Rachel együtt vagyunk.
Ledöbbentem.Megint az ájulgatás kerülgetett.
-Mióta?-nézek rájuk ledöbbenve.
-Kb mióta elmentél.Az nap mikor elmentem hozzátok nem volt már senki,és felkerestem Julient,hogy mégis hova tüntetek?!Kedves volt meg minden,és akkor jöttem rá,hogy tök egyedül hagytál minket.Akkor miért ne lehetnénk együtt?Mindig is tetszett.
-És mi van Cory-val?Azt hittem szereted?-kérdezem tőle.
-Rájöttem,hogy Cory még túl éretlen,egy kapcsolathoz.Juliennel tökéletesen össze illünk.Imádjuk a francia konyhát,a kultúrát...stb.
-Nem is szereted a francia konyhát!?-nézek rá furán.-Julien meg azért szereti mert francia.EGEK!!!! De ostoba vagy-és elkezdek kiabálni.
-Ne nevezz így kérlek.Ha annyira az lennék,most nem én lennék a Sparkle kórus vezető nője.
-MICSODAAAAAAAAA??????? Te vagy a szólista?-hirtelen megint ájuldozni van kedvem,de ezúttal nem sikerül.
-Igen.Jake kilépett miután megtudta,hogy elköltöztél.Nem keresett azóta se?
-Nem szerencsére.
-Szóval,mi azért jöttünk,hogy elmondjuk nagyon hiányzol és megbocsájtunk mindenért.
-Mégis mért nektek kéne megbocsájtani?????-kiabálom.-Ti tettétek tönkre a barátságunkat.Rachel te ellopod az előző életemet.Julien te meg szimplán szemétláda vagy.
HÚZZZATOK EL INNEN DE GYORSAN!!!!!!!!!!!-üvöltöm,és gyorsan kiiszkolnak a szobámból,és hűlt helyük nem marad egész Philadelphiába.
Na ez is letudva.................

Később*

-Képesek voltak ide pofátlankodni hozzád?-kérdezi Charlie az ágyamon feküdve,közbe nézi ahogy,szenvedek a hétfői lecóval.
-Igen,képesek voltak.-és közbe nagyban körmölöm az algebra házit.
-Segítsek szomszéd?-és ide osont mögém és leszorított.Nem tudtam tovább írni.
-Ha lefogsz nem segítesz sokat.-fordulok meg,vagyis próbálok mert ez az állat lefogott.
-ÁÁÁÁÁ.Nemár Charlie.Szeretném írni a leckét.Tudod mint egyesek szeretnek tanulni,és nem a szomszéd házában unatkozni,és zavarni a másikat.
-Jolvan.Jolvan...Abba hagyom-és elengedett.

Már majdnem befejeztem mikor hirtelen Charlie felkiáltott.
-JÉZUSOM,mi az ???-nézek rá.
-Gyere ezt nézd meg mi van a kezemen,,Áhhh.Utálom a pókokat.
Felállok a székemből és oda megyek lecsekkolni a bogarat.
-Nincs is semmi a kezeden-nézek rá furán.
-Tudom csak azt akartam,hogy fel kelj.-és megint lefogott csak most szemből és az ágyra dobott.
-Szép kis szomszéd vagy mondhatom.-kuncogok,mert csikizi a derekam a karkötője ami hozzám ér.

-Tudom.Figyelj,öö mivel ma tök szomorú vagy arra gondoltam,hogy este itt aludhatnék?-kérdezi komolyan Char.
-Ööö.Hát én szívesen engedném,csak anyámék nem biztos.-dobok oda egy biztató mosolyt.
-Nyugiii.A szüleid engedik.Már megbeszéltem velük.-és kaptam egy nagyon romantikus FANTASZTIKUS..Csókot,a nem tudom kitől.Mert még nem beszéltünk a járásról,de több mint barátság.HURÁÁÁÁÁ!!!! Charlie ma itt aszik?! Mint egy pizsi buli?
-Adjak pizsamát?-röhögöm el magam,az előbbi gondolataimtól.
-Ha,ha,ha-átszaladok és hozok cuccot. ;)-és rám kacsintott.
-Ezt most mire értetted,mert eléggé nem volt egyértelmű.
-Nyugiii,váltás ruhára gondoltam,de azt is hozhatok ha akarod.-kacsint megint.
-öööhh.Nem köszi-és kimászok a karjaiból.

Este*

-Akkor milyen filmet nézzünk?-kérdezi Charlie
-Nem tudom..Jaj most jelent meg a Nyomorultak dvd-n.Nézzük meg azt lécikeee.-nyöszörgök neki.
-Rendben.De nem énekelsz.
-Nyemm!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 megjegyzés:

  1. Húúúúúúúúhaaaaaa :ooooooo nah erre egyáltalán nem számítottam Juliel :DDD nagyon megleptél és jól gondolom h most jön a huncutkodós rész?? ;) nagyon jóó*-* siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. nah Örülök,hogy tetszett, és igen most fog jönni,de előzményekkel. xoxo
    És remélem tetszik az új style :D

    VálaszTörlés