2013. július 11., csütörtök

2.évad 3.fejezet

3.Fejezet

Ilyen létezik???

Tök jól elvoltunk egész nap a srácokkal.Még Lucy is oda jött ebédnél.
Kibékült Joe-val és együtt nevettünk.

Minden jó volt.Boldog voltam.
Biosz óra után,volt a nyílt szakkörök napja.
Bármire lehetett jelentkezni.Chris el benéztünk minden terembe.
Semmi..Minden uncsi volt...Lucy nyaggatott,hogy iratkozzak fel cheerleadörnek vagy mi?! XD
Az utolsó terembe,mintha a lélegzetem állt volna meg.
Tele hangszerekkel,mikrofonokkal.És egy mini szimpaddal.
Egy kedves nő ült az asztalánál és a listát nézegette búsan.
-Szeretnél jelentkezni a zenei szakkörünkre?-kérdezte tőlem aki még csak rá sem néztem.
-ÖÖ szívesen.-mondtam megszeppenve.
-Van zenei tehetséged?-kérdezte
-Elég sok-Vágtam rá kicsit nagyképűen de azért magabiztosan.
-Akkor fel írlak.Nevedet mondanád?
-Diana Collins.
-ÚÚÚÚÚÚÚRIIIIIIIISTEEEEEN!!!!!!!!!Te vagy az országos kórus versenyek bajnoka,aki elájult a koncert után mert ide kellett jönnöd?
-ÖÖ,Nos igen.-Atya ég.Itt aztán terjed a pletyka
-Nos,szeretettel várlak a keddenkénti foglalkozásra.Szerbusz.
-Viszlát.-és ki mentünk a teremből Chrissel.
-Nem akarsz te is jönni?-kérdeztem tőle.
-NEeeem!!!-engem a hájtek dolgok jobban vonzanak.
-Mint a Start Trek,meg a WOW?-kérdeztem tőle?
-Még is mi az a Wow???-nézett rám furin.
-Semmi.Semmi.Csak emlékeztetsz egy ismerősömre.
-Hogy hívták ezt az ismerőst,aki furi kocka dolgokat csinált?
-Cory Heart
-Az jó.Mert ő a másod unoka testvérem.
-Komolyaan?-mik nem derülnek ki...
-Király.
-Honnan ismered?
-Egy suliba jártunk és a volt legjobb barátnőm pasija.
-Ohh.Volt?
-Igen.Volt
És átölelt. :)

Este Anya megint zaklatott.
-Kérlek kislányom.Nem lehetsz ilyen gonosz.Kérlek legalább köszönj nekik egy picit.
-Jó megteszem,de akkor békén hagysz mááár???????????

Elindultam a lépcsőn,mikor abban a percben becsukódott az ajtó.
Egy férfi állt az étkezőben.Apával beszélgetett.
-Ne haragudjatok Charlie-ra.Csak mostanában elég feszült,és nem tudjuk miért.

Na ezért kellet lejönnöm?-néztem rá idegesen.
Nem picim.Bocsáss meg.
Intettem az új szomszédoknak.Bemutatkoztam blablabla.És vissza indultam a szobámba..

Ki ez a srác,hogy így viselkedik a saját házamba?Tiszta ciki......

Másnap*

Minden cool volt.
Sokan a holnapi buliról beszéltek.Elég izgatott voltam,és úgy döntöttem elhívom Joe-t.Hát nem úgy sűlt el ahogy terveztem.
Nem jön ő ilyen eseményekre.Még a kedvemért sem.Szóval maradtam szingli.
Hazafele épp az utcánkba fordultam be mikor egy piszok helyes.Na jó nem helyes GYÖNYÖRŰ álom srác futott el mellettem és rám kacsintott.
Vajon itt lakik?Nem tudom,de nagyon helyes volt.Pont vissza néztem a tükörből,és látom,hogy megfordult és úgy futott háttal csak,hogy engem nézhessen.
ÚRISTEEEN.KI VOLT EZ????????
Hát igen.Megint be bizonyosodott,hogy VAN szerelem első látásra.HURÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése