2013. augusztus 1., csütörtök

Rémálom

1.Rémálom*

Egy gyönyörű színes mezőn vagyok.Tele virágokkal,szivárvány,és sok sok pillangó.
Elkezdek kergetni egy vöröset.

Nagyon eltávolodunk a mezőtől.A pillangó színe egyre halványabb.És hirtelen eltűnik.
-NEEE!!!!!! Hova lettél?-esek kétségbe.
Jobban körbe nézek és egy sötét erdei ház előtt találom magam.Nem tudom miért de belépek.
Sötétség.Egy férfi,vagy fiú ül a széken.
-Miért jöttél?-kérdezi tőlem.
-Eltévedtem.-mondtam a sablonos szöveget.
-Akkor jó helyen vagy.-és a férfi megfordult.

Nem.Ő nem férfi volt.Nem gyerek,és nem férfi.
-Ki vagy te?kérdezem tőle.
-A képzeleted.
-Miért vagy itt?-kezdek megrémülni.
-Hogy elcsábítsalak a valóságtól.És örökre velem élj itt.
-Miről beszélsz?Miért kéne itt maradnom veled?
-Hogy örökre boldog légy kis csacsi.-és felállt a székből,és nagyon közel jött hozzám.

Megsimította a hajamat,és vadul élvezkedett az illatától.
-Miért vagyok én itt???!!-üvöltöm.

Hirtelen magamat találom az ágyra kikötözve.Egy szál fehérneműben vagyok.

-Hol vagyok?-kiabálom a rejtélyes alaknak.Közelebb jön hozzám,és rám mászik.
-A szobámba butus.-és megnyalja a hasamat.
Nem BÍROM!!! Ki kell jutom innen.
-Engedj el innen kérlek !!!!-kiabálom.
-Nem.-ordít rám.-örökre itt maradsz velem.A képzeletedben.Mi ketten össze tartozunk.
MERT ÉN,TE VAGYOK.......
TE TETTÉL ILYENNÉ!!!!!!!!!!!
Gyere és tegyél magaddá...-Elkezd csókolni.Ez az ember meg akar erőszakolni.
SEGÍÍTSÉÉÉGGG!!!!!!!!!!!!!!????????

-NE.Kérlek hagyjál........NEEE.........................

Hirtelen felébredek,és Charliet látom magam mellett.
MEZTELENÜL!!!!!!!!

-Hahó.Charlie.Rosszat álmodtam.Istenem de rosszat,-és nem bírom tovább.
Sírok...Sírok,és sírok.
-Mi a baj édes?-kel fel hirtelen,de még látom a szemén az álmosságot.
-rossz..Rosszat álmodtam!-szipogom mint egy kisbaba.
-Jajjj picim.Ne sírj,mert akkor én is sírok veled.-és átölelt.
-De még is mit álmodtál?-nézz rám kérdően.
-nagyon rossz volt..Volt egy férfiú...aki nem engedett el és megkötözött.
-Férfiú???-csodálkozik.
-Igen.Se férfi,se gyerek.Olyan 25-26 éves lehetett.
-És mit akart tőled?-kérdezte.
-Azt mondta,hogy magáévá akar tenni,hogy soha nem enged el.
-ÓÓÓ Istenem.-és megpuszilt.-és egyébként,hogy tetszett az éjjel?
-Nagyon jó volt.-és neki dőltem.

Kaptam ágyba reggelit. :3
Ez a fiú fantasztikus.     :3


-Remélem ízlik.-és elém tett egy megkent pirítóst,eper lekvárral.
-Nyamiii.-és dobtam neki egy szeretlek,és köszönöm,hogy vagy velem puszit.

Délután elmentünk abba a parkba futni,ahol a szökőkútnál játszottunk.Eszembe jutottak azok a képek,mikor Charlie belökött,és elösször megcsókolt.

Annyira boldog voltam.Még úgy,hogy reggel majdnem kiköptem a szívemet annyira megijedtem.
Remélem nem lesz ilyen több rémálom.
Hát tévedtem..........

2 megjegyzés:

  1. Jézussisteen*_______* most ez a kedvenc részem!! i love it <3 folytatááást!!!

    VálaszTörlés
  2. <3 :) Hát ezen most picit meglepődtem,de örülök neki.
    Kis.. izé vagy. te is tudod ;)

    VálaszTörlés