2013. augusztus 21., szerda

2.Évad 14.Fejezet

13.Fejezet

Segítség a javából!!!!
(hatalmas zűr,a hormonok miatt)

Elmúlt szilveszter,és a programok,és gondok is enyhültek.
A suliba egyre többet beszélünk a pálya választásról.
Van aki orvos lenne,van aki színész,tanár és persze a hajléktalan....
Én személy szerint énekesnő lennék,vagy ének tanár.
Csak az előbbihez hírnév és egy jó manadger kellene.

Vasárnap délután*

Éppen a töri házimat írom amit Mr.Palmer adott fel.
A feladat az volt,hogy próbáljunk egy olyan fogalmazást írni,amit John F. Kennedy életéről szól.Persze a Marilyn-nel való viszonyát is akarom bele rakni.De nem tudom meg írni míg nem vagyok az ő helyébe.Egyszerűen nem tudom milyen a szenvedély.Még sosem tettem random dolgokat.
Olyannal kéne ki próbálnom,aki nem sérül,és én is az maradok aki vagyok.
Egy ötösért,én mindent beleadok.Szívemet,lelkemet.
Meg,Amúgy is ki akartam próbálni milyen ha az ember érzelemből cselekedik,és nem szép lassan.Az,hogy csókolózom Charlieval,vagy táncolok Chrisel az nem spontán.Valami durvát akarok.Valamit amit még nem éreztem.Ez segítene a félelmet,és stresszt kiűzni az életemből.
Így elmélkedtem,hogy mit is tehetnék ez ügyben,mikor fel ijedek.
Kopogtak a bejárati ajtón.Látom a Louis rohan be nyávogva.
-Ki az Lou?-cirógatom meg.Anyáék nincsenek itthon.Dolgoznak.Charlie moziba van a barátaival.Akkor ki az?
Le megyek a lépcsőn és kinézek.
Patrick áll halál nyugodtan.

 -Szia-mosolyog.-Zavarhatok egy picit?
-Honnan tudod,hogy hol lakom?-nézek furin.
-Ki kerestem az adatlapodból.-néz sejtelmesen.Komolyan..Egyszerűen nem tudom,miért és mit nem esznek benne a nők.Annyira helyes a mosolya..Elolvadok istenem...
Jajj! Miket beszélek.Picit elkalandoztam.
-Gyere be.-és leültetem a kanapénkra.
Lou bele rohan az ölébe,és mintha Patt lenne a gazdája úgy dorombol neki.

-Te édi,cunci munci ciculii.-és prüntyög neki.
-Miért van az,hogy a macskám minden férfit,gyerekké tesz,és imádja őket, csak engem nem???-nevetem el magam,mert kicsit túloztam..Vagy nem??
-Aranyos cica.Mondtam már,hogy imádom a macskákat?-kérdezi
-Nem.Azt hiszem.-válaszolom
-Kíváncsi vagyok a szobádra.Meg mutatod?
-Persze.Gyere utánam,-és felmentünk.Leült az fotelembe,és elkezdte mesélni.
-Tudom,hogy szeretnél énekes lenni.És most itt a nagy lehetőség,a karriered beindítására.
Egy barátom rapper.-(ki gondolná)-és február 16.-án rendez egy ifjú tehetség kutatót itt a városba.
Szóval én ajánlottalak,és beneveztelek a versenyre.A nyeremény 10.000 dollár,és egy lemez szerződés a WorkAbout records-nál. Ez egy picike,de híres lemezcég. Meg csinálnák az albumodat,koncerteket rendeznek,és imidzset.
Benne vagy Diana? Mert még vissza mondhatom.A jelentkezés 1 hét múlva jár le.-fejezi be

SZÓHOZ SEM JUTOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÚÚÚÚÚÚÚRIIIIIIIIIISSSSTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNN

-Nem tudom,hogy köszönjem meg neked.??Istenem. Patrick csodálatos vagy.-és megöleltem.
-Csak szívességet tettem egy barátomnak.-és hirtelen megcsókolta a nyakamat.Olyan bizsergetően.
-Jézuss.-sziszegtem fel.-megőrültél? Nekem van egy boldog kapcsolatom.És nem tudok máshogy nézni rád mint csak legjobb barát.
-Legjobb?Én örökké várni fogok rád.Míg Charlie szemét módon elhagy.
Szerelmes vagyok beléd Diana.Nincs mit tenni.-vallotta be.Könnyedén,lazán.
-De miééért,szerelmes mindenki belém??????-kiabálom.-Miért szeret mindenki??? Olyan jó barátaim vannak,és minden elromlik azzal,hogy belém szeretnek,de én csak 1 embert szeretek,de nagyon.Miért bántanak?-és elkezdek sírni.
Patt,mint most a dilidokim,átölel és vigasztal.Vagyis próbál,de én ellököm magamtól.
-Diana.Én nem kértem,hogy járj velem.Csak csupán bevallottam.
-Akkor miért csókoltad meg a nyakamat?-ripakodok rá.
-Mert kívánlak.-vallja be,mire a kezét a szája elé teszi,hátha ez nem csúszott ki rajta.
-De igen.Már kimondtad.-és nem tudom miért teljesen elborul az agyam,és akkora pofont adok neki,hogy a kezem nyoma ott maradt az arcán.
(Ezt a dalt kezdjétek hallgatni a következőkhez)
Teljesen elborult a fejem.Nem tudom mit csinálok.És fogalmam sincs miért teszem a következőket,de az teljesen érthető,hogy a következő személy NEM ÉN VAGYOK!!!
Megragadom a hajánál fogva és vadul megcsókolom.Rá nézek félve,de ő látszólag élvezi.
Annyira beindultam,hogy leesünk az ágyról,és szó szerint letépem az ingét.
Fel néz,és egyszerűen levetkőztet a szemével.Jókat nevet miközben leveti a gatyáját.
Fel húzom az ágyra.Rá térdelek és leveszem a pólómat.Utána kicsatolom a melltartómat és hozzá simulok.
Ajka forrósága,csak még jobban beindít. Már szinte harapom a száját,nyakát amihez hozzá érek.
Eszméletlenül nem vagyok magamnál.
Szeretkezünk.....és mind ketten csúcson vagyunk.
Neki dőlünk a falnak,mire Patt beveri a fejét.Még ez sem érdekel.Nem törődve vissza nyomom az ágyra.
................................
..............
.....

-Csak barátok.-lihegem betakarózva a szivárványos paplanom alatt.

                                                                            -Csak barátok.-nyalja meg élvezettel a száját.

Nos ebből mi lesz azt még nem tudom.....,hogy biztos nagy bajba keveredtem az 100%


Remélem tetszett ez a rész.Hát ez nagyon spontán jött.Azért az ilyenekből nem csinálunk rendszert.
Vajon túl fog lépni a történteken?
Megtudja valaki is a csinos kis hazugságát?
Elveszíti ezzel Charliet,és új szerelme lesz?

Ki tudja mit hoz a holnap..

2 megjegyzés: