2013. augusztus 12., hétfő

2.Évad 12.Fejezet

12.Fejezet

'Kamu" bál

Lucy terve nagyon jó alakult.
Mindenki azt hitte,hogy egy tök egyszerű bál lesz.Egyszerű témával,egyszerű diákokkal.
CSAKK,hogy ez nem pontosan így volt.
Bárkit hívhattunk,és mindenkinek volt pót,sexi rucija.
Az utolsó nap hívtam meg Charliet mert azt hittem,vagyis reménykedtem,hogy valaki meg hív.

Anyával elmentünk a plázába valami illő ruhát az esthez,és természetesen valami 'ribiset".

Ez volt a szolid báli ruha.

 








ÉÉs ez a nem szolid Party ruha,ami ugye cseppet sem volt tetszetős nekem mert nem szeretem a feszülős rucikat.

Mivel Charlie nem szereti mikor el kell vonszolnia magát,a SZOMSZÉDBA!
Ezért nekem kellett elmennem Chris-el.

-Kivel mész amúgy?-kérdezem tőle,míg közbe lassan és óvatosan lépkedek a cipőmbe a csúszós járdán.
-Lucy-val.Ha minden igaz.-mondja
-És erről én miért nem tudok?-akadok ki.
-Mert nem kérdezted.És mostanában alig beszélünk.
-Tudom.És bocsi.Csak tudod most olyan zsúfoltak a napjaim.
-Miért? Mégis mi fáraszt le abba,hogy a fiukkal mész meccsekre?Meg Patrickel,aki szerintem nem olyan jó fej mint hiszed.Még Charlieval el vagyok,de a másikat már nem bírom.
-Jó,jó.Befejezted az alázásomat?
-Be.Asszem.-néz rám szomorúan.
-Rendben,-és átkarolom.
-Amúgy ha nem tudsz ilyen cipőkbe járni miért erőlteted?Így is magas vagy.
-Mert imádom a cipőket,-és ránéztem a Jimmy Choe cipőmre.

 
A bejáratnál várt Lucy,éés Charlie!!!!!
AJJJAJJJ.Ez teljesen kiment a fejemből.

-Szia Dina.-köszönt előre.
1.-Mi ez a cipő?
2.Miért most tudom meg,hogy Charlie Berry-vel jársz?
3.Remélem hoztál pót ruhát.
-Neked is szia Lucy.-kicsit ezek a szavai emlékeztettek a régi Tinára,aki mindig gonosz volt velem,de a szíve mélyén jó ember.
-Köszi.A cipőm Jimmy Choe.Tetszik?Ésss azért nem mondtam el mert féltem,hogy megutálsz.Ésss hoztam pót ruhát.
-Örülök,-és átölelt.-Soha nem haragudtam meg volna rád.Sok boldogságot ehhez a hanyag felejtős baromhoz.-és elindultak Chrisel a torna terem felé.
-Nos,-kezdte Charr.-legalább ezen is túl vagyunk.És hűűűha,de szekszi valaki.-nevet fel.
-Igaz.-gondolkozok el...-Irány a vécé,át öltözni.-jelentem be.
-Okés.

Át vettem a ruhámat,és kint várt a párom,pontosan a női mosdó előtt a földön.
Hát nem romantikus??? O.o
-Jajj,Charles.Tiszta kosz leszel.-és felhúztam és elkezdtem porolgatni.

Mikor beértünk a terembe ez a dal szólt pont,amit utálok,mert mindig Jakees időszak jut eszembe. -Imádom ezt a dalt.-nyögi ki a fiúm,aki alig kap levegőt.-Gyere táncoljunk.
-Rendben,-és hagytam,hogy bevezessen a diszkó gömb felé.
A dal végén megcsókolt.Nagyon romantikus volt az egész.
-Szeretlek Charlie,-jelentem ki,és rá nézek mélyen a szemébe.
Hirtelen teljesen le fagy,és nem válaszol.
-kk..kk Király-nyögi ki.
WTF????
Miért nem mondta ki ő is?
Pedig a múltkor még olyan szépen kijelentette.
-Miért nem mondtál semmit?-húzódom el tőle,és közbe egy könny kicsordult a szememből.
-Mert,.. mert lefagytam.Nem tudtam mit szóljak,vagyis mit mondani.-keresi a szavakat.

-Azt hittem te is így érzel.A randinkon még ezt mondtad.
-Igen,tudod.Én nagyon szeretlek Diana,csak még nem tudom olyan nyíltan így kimondani az érzéseimet.Eléggé magányos vagyok.Ha te nem lennél senkim se lenne.Nincsenek barátaim,és emiatt piszokul irigy vagyok,ami nem kéne,hogy legyek mert te a BARÁTNŐM vagy.-fakad ki.
-Erről miért nem tudok?-megfogom a kezét és kivonulunk a mai napra felállított rózsa pavilonhoz.

-Mert,így is próbálom leplezni,meg annyi minden lehet a fejedben.Nem akartalak még ezzel is terhelni.
-De,hisz nem terhelsz.Csak ezzel,ha bánatos vagy,és magadban őrlődsz.-mondom komolyan.
-Figyelj ide.-fel húzom az állát,hogy a szemembe nézzen.
-Én soha,senkivel nem voltam ilyen nyílt és biztos kapcsolatú mint veled.És nem szeretném elrontani ezt a csodálatos érzést,amit te sugárzol felém ahányszor veled vagyok.
Minden pillanat kincs,és veled szeretném ezt le élni.Veled..-megakadok.-Ö.R.Ö.K.R.E
-És akkora csókot kap tőlem,hogy még én is bele szédülök.
-Köszönöm,-dönti a fejét a homlokomba.Szeme az enyémmel vív vad csatát,míg végül az szakítja meg,hogy valaki részegen ordítozi a nevemet.


-Joe.Te vagy az??!-kiabálom,és hunyorgok a sötétbe.
-Igeeen.Segítenél felállni lééécike cuncika.-hablatyolja.
-Jézus.Mennyit ittál?-húzzuk fel a bokor aljából a részeg srácot.
-Csak pár korty a nagyi bóléjából és máris boldog vagyok.-röhögi.
-Valami baj van?-paskolom meg az arcát,hogy lássak józanságot a szemein.
-Nem.A csak akivel akartam jönni az mással jött.
-Kicsoda???-nézek rá.
-Kisanyám...hát te.-csuklik egyet,és lassan de mosollyal az arcán hirtelen elalszik.
-Micsodaaa??-húzom fel a szemöldököm.-Joe szerelmes lenne belém?-gondolkodok hangosan.
-Hát ha ezt fél évvel ezelőtt tudom meg tuti igent mondok.
Igeeeen.És beugrott,hogy itt ül mellettem a barátom,akinek kb 5 perce még nyálas szerelmes szöveget mondtam.
-Okés.Én most ezeket a mondatokat nem halottam.Vigyük haza,és mi is mennyünk.-jelenti ki.
-Úgy imádom mikor ilyen határozott vagy,-és adtam egy puszit a megfeszülő nyakára.
Haza vánszorogtunk.
A nagyija nagyon sajnálta.Azt mondta soha.SOHA többet nem csinál bólét,és köszöni,hogy haza hoztuk az unokáját.

-Hát azt tudtam,hogy semmilyen bál nem telik el balhé nélkül.-nevetek fel.
-Mindig így van.-jelenti ki Charr,miközben a hajamat csavargatja.
-De ki lett a bálkirály,és királynő?-jut eszembe

-Biztos valami menők...-mondja és össze nézünk,és furán,de jó érzéssel csókoltuk meg egymást,és nyugtázva a napot,megnézzük a Szerelmünk Lapjait.





2 megjegyzés: