2013. augusztus 17., szombat

2.Évad 13.Fejezet

13.Fejezet

Christmas again*

-Kicsiiiiim.-üvölti anya már kora reggel.Na jó nem kora de még csak 10 óra.
-Mi az anya???!!-üvöltöm vissza.
-Segíts légy szivess.És lassan öltözz fel.
-Okés.-és ki keltem az ágyamból.-Mit vegyek fel?-mondom hangosan miközben a szekrényemet nézegetem.
ohh.Az jó lesz ami a téli bálon volt rajtam ELŐSZÖR!!!

Négy körül már átjöttek Berryék is.
Idán nagy karácsonyi vacsit szeretne anya,és sikerül is.Asszem..

-Tök jó,hogy meghívtatok,-súgja sejtelmesen a fülembe Charlie.
-Hát.Nekem ne köszönöd.Én a mai napért csak annyit tettem,hogy elkészítettem a csirkét,na meg az epres tortát.
-Akkor várhatóak a nagybátyáid is.Ugye?-néz rám kérdően.
-Remélem.-és rá kacsintottam.

-Szerbusztok.Szerbusztok.-látom a két ismerős arcot az ajtón bellül.

-Sziiiasztok,-és oda rohanok hozzájuk.-Azt hittem már a dögvész után nem látogattok meg engem.
-khhhm.Minket,picim.Minket.-mondja anya.
-Bocsi,-és újra beletúrom a fejemet Darren illatos öltönyébe.
-Mi is szeretünk Diana.-és megpuszilt Sam bácsi.
-Nos,mint írtam a leveleimbe,a volt francia szerelmem egy mocsok.
És nem akarlak titeket még ezzel terhelni,de bemutatom a leendő életem szerelmét,és szomszédomat egyben Charles Berry-t,és családját.-mondtam ünnepélyesen.
-Üdvözölünk titeket-int Sam,és kezet nyújt a két férfinak,aki közülük az egyik az én szerelmem.
-Már nagyon sokat halottam magukról.-jó pofizik Charlie.
-Áhh.Akkor gondolom azt is tudod,hogy fekete öves karatés vagyok már 20 éve.-és úgy csinál mint a karate kölyök,Darren.

Vacsi után*

-Nagyon finom volt minden Tiffany.-köszöni Mr.Berry
-Szívesen John.
-Nos,kinek van kedve karaokezni?-teszem fel a kérdést.
-Rendben,de előbb szeretnék neked át adni valamit-mondja Charlie
-Csak nem lánykérés lesz?-suttogja Darren Samnek.
-Neeeeemm.-tagadja Charlie. Mondjuk én örültem volna neki.
Ki ment a házból és be hozott,egy édes cicát.
-Boldog Karácsonyt édes.-és át nyújtotta a piros szalaggal díszített cirmos cicát.

-Hát nem tudom mit mondjak.-akadt el hang a torkomon.
-Már sokszor mondtad,hogy szeretnél egy házi kedvencet.Rajtam kívül,-és gyengéden adott egy szájra puszit.
-Köszönöm.-és átöleltem.
-És mi is adjuk,hozzá a pénzt,és nem szeretnénk macska kakit találni az ágyunkon.-mondja apu.-áldásunkat adjuk rá.-és anyával egyszerre átkarolták egymást.
-Köszönöm.-mosolygok rájuk.
-Nos,akkor karaokezunk??-türelmetlenkedik Sam.
-Lets'go.-kiáltom.

Benyomtuk a tv-t.

Az első dalt ketten énekeltük anyával.
ezek tiszta hülyék.:D Sam és apa ezt a dalt sorsoltákl ki egymás között.
Ahhoz képest,hogy nem rokonok mind ketten idióták. YoLo
Charlie ezt a dalt énekelte.Miért választanak a fiúk ilyen csajos dalokat?? O.o Nem vágom..

Zárás képp,együtt elénekeltük a Fun. slágerét.Sammel még táncoltam is egyet.


Utána leültünk beszélgetni kicsit,hogy ki pihenjük magunkat.
Sam mesélt az új munkájáról.személyi edző egy fitness plázában.

Már elég késő volt,és Darr szólt,hogy indulnak.

-Köszönjük ismét a felejthetetlen karácsonyt.-búcsúzik Darren.
-Nagyon hiányoztok,és szeretnénk ha a következő karácsonyt nálunk töltenétek.Ha Diana még a pasijával lesz akkor a családjukat is szeretettel várjuk.-mondta szűkszavúan Sam,mire Berryék intettek,és köszönték.
-Boldog karácsonyt.-és átöleltem őket.-Pár könnycsepp lecsordult Sam zakójára,de nem vette észre csak én.
-Minden jót.További szép estét.-és a fiuk ki léptek az ajtón,a decemberi havazásba.
-Jaa.És még valami.Diana a macskádat hívjad vasgyúró Winchesternek.-kiabálja Darren.
-Majd megfogadom a tanácsot,de nem hiszem-kiabálok ki az ajtón,mire oda jön Charlie és hátulról átkarol.
-Akkor mi lesz a neve?szerintem a pikachuu jó név.
-Ennyi erővel lehetne Digimon is.-húzom fel a szemöldökömet.
-Akkor mi lesz a neve?-kíváncsiskodik.
-nem tudom...ööööööö izééé... legyen Mr. Louis.
-Mint Louis Armstrong?-akad ki.
-Hát...őt is mondhatjuk.-nevetek fel,mert igazából a One Direction beli Louis-ra gondoltam,mert ő a kedvencem.
-Okés.Szerbusz Louis.-és meg babuzsgatta.
-Bezzeg engem nem szeretgetsz megennyire.-vágok durcás fejet.
-Ajjj.Mütyüri bütyüri tütyürkém.-beszél hozzám mint egy kisbabának szoktak.
-Jolvan.Ennyire nem kértem,-és meglöktem,mire szegény macskámnak a farkára lépett.
-Most nézd meg mit műűűűvellsz!!!,-hisztizik,a cseppet sem 17 éves módján viselkedő barátom.
-Kuss.-és megcsókolom.
Hosszú percek után,végül azt mondja-
Ez életem legjobb karácsonya......

Szeretem a szeretteimet!!! <3





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése