2013. augusztus 9., péntek

2.Évad 11.Fejezet

11.Fejezet

Szuper meccs,Szuper barátokkal.

Ki gondolta volna,hogy a tébolydának hitt félelem miatti stressz,összehoz a legjobb barátoddal?
Fura volt a helyzet..
Mindig azt hittem,hogy Charlie,és a nagybácsijaim a legjobb barátaim,DE nem.!!
Dr.Stewart minden határt felülmúlt.Mintha az elveszett testvéremet lentem volna benne,ami sose volt.Ami után elmentünk az Eagles meccsre,annyira megkedveltem,hogy szinte minden héten van valami programunk.Persze a barátom nem féltékeny mert ő is nagyon kedveli Pattet,és szeret velünk lógni.
Egyszerűen imádom a focit.Nemsokára karácsony.A listámon tuti rajta lesz a kövi félév bérlet a meccsekre.

Ma este a New York Giants-el játszunk,és Joey, Patt,Chalrie és én megyünk kocsival New York-ba.
Patt vezet.Mi meg iszunk pár sört a hangolódásra.

Így nézek ki:

-Szia szépségem,és Charlie megcsókolt amíg vettem a cipőmet.
-Hééé.Nem lehetne akkor smárolnunk mikor nem esek el.?!-és eldőltem,de a hercegem szerencsére kéznél volt,és belekapaszkodtam.

-Okéés,-mondta,és kimentünk az ajtón.
 

Joey-t vettük fel utoljára.

-Indulhatunk Sasoook?!-kiabálta Patt a kocsiba.
-Na ná,tesó,és öklözik Joey val.
Milyen szerencse,hogy az én barátom...

Nem lehettem már ennél boldogabb.

Meccsen*

Épp a félidő ment mikor,egy részeg barom oda jött hozzánk,és elkezdett Charlie-val kötekedni.
Nagyon megijedtem.Patt vette az adást és akkorát bevert a csávónak,hogy az egész stadion beleremegett.
A férfi hívta a haverjait,mire mi annyira megijedtünk,hogy elszaladtunk a helyünkről.

-És mi lesz a Giants vereségével?-szomorúan nézek Patrickre,aki nyitja az autót.
-Majd megnézzük tv-be.Most a ti biztonságotokról van szó.És ebbe a témába nem szeretek belekeveredni,szóval húzás a kocsiba kölykök.-és feldudál.-MI VAGYUNK A LEGJOBBAK !!!!-kiáltja,mire mind hárman elkezdjük énekelni az Eagles szurkolói dalát.

Út közbe Charlie megszólal:
-Kösz haver,hogy nem hagytál laposra verni.-néz rá Pattre.
-Nincs mit öcsi,-és rá kacsint.
-Most már tudom mit eszik annyira a barátnőm benned.-röhög fel Charlie,mire hirtelen elhallgat mindenki.
CSAK NEM FÉLTÉKENY A PICIKE?????!!! :O
-Ez természetes.Hisz ez a dolgom,-mosolyog el Patt.

-Bízom benne,-röhög fel a barátom,aki kicsit se gondolta viccnek.
-Na jóóó,-töröm meg a kínos csendet.-Hallgassunk egy kis rádiót.-hajolok előre,mire Patt válla hozzám simul.Furán ő még élvezi is...Gyorsan bekapcsoltam és vissza huppantam,és mint mindig elkezdtem félni..

Otthon anyáéknak elmeséltük a történteket,és ketten bementünk a szobámba Char-ral.
Még mindig kínos volt a csend köztünk..

Végül ő törte meg.-Aggódnom kéne?-néz rám kérdőn.
-Nem hiszem,-dőlök le az ágyra.-Patrick csak a barátom.Éss amúgy is öreg.-kezdem.
-De még eltudna csábítani igaz?-szontyolodik el.
-Dehogy is.Fujj. 27 éves.EGEK Charlie.Ne legyél már féltékeny.-és oldalba böktem.
-Jó jó.Csak tudod nem akarlak már most ilyen hamar elveszíteni egy olyan miatt akivel labdába se rúghatok.
-Ezt honnan veszed?-nézek rá.-Te is piszok helyes vagy.-biztatom.
-Én is???-röhögi el magát.-elárultad magad.-mondja.
-Jó-jó.Tényleg jóképű de ő a dilidokim.Semmi több.
-Örülök ennek te őrült,-és átkarolt,és elkezdett csókolni.

Hosszú éjszakának nézünk elé. ;)


Sziasztok :)
Nagyon örülök,hogy ilyen sokan sokan olvassátok a történetet.
Nemsokára megdöntjük a 2000res rekordot és egy NAGY NAGY meglepetést szeretnék nektek.
(Részletek a 2000 látogató után)

xoxo



2 megjegyzés: