2013. augusztus 23., péntek

#Díj2

Megkaptam a 2.Díjamat!!!! :)

 Köszönöm szépen Dominak !!!! <3

 

Szóval..

Szabályok:


Írj 11 dolgot magadról!

Válaszolj 11 kérdésre!

Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11.dolog rólam 

1.Imádom a Vámpírnaplókat
2.Szeretem a rock zenét.
3.Félek az új sulitól
4.stílus ikonom Lana del Rey
5.Példaképem Lea Michele
6.Napokig sírtam mikor meghalt Cory Monteith
7.IMÁDOM a szuperhősös filmeket.
8.Kedvenc pletyka oldalam a starity
7.Szerelmes vagyok Logan Lermanbe
8.Nem tudom mi az a Union J O.o
9.Unom az 1D-s blogokat.
10.Akit régen utáltam,azt viszonylag megszerettem.
11.Akit régen szerettem,most megutáltam!!!

 11.kérdésre válaszolni

1.Melyik a kedvenc sportod?Hoki hoki hoki
2.Melyik a kedvenc könyve(id)?Éhezők viadala,eleven testek,kisasszonyok,nyomorultak
3.Ki a kedvenced az 1Dből?nincs kedvencem,de ha lehetne választani Niall,Louis
4.Viva tv,vagy Mtv?Mind2.Mtv-n jobb sorozatok.Viván jobb zenék.
SANYÓCA <3
5.Mi a kedvenc magyar zenekarod?
Qumiby,Depresszió
6.Miért írod ezt a blogot?Hogy kiteljesedhessen írói belsőm. ^.^,meg mert imádom a történeteket,amik EREDETIEK.
7.Ki a kedvenc bloggered?Rajtam kívül??? (haha) amúgy Kármen Judit történetek
8.Mi a véleményed Ariana Granderol?Szép!! Kissé nyálas hangja van,de a dala nagyon jóóók!!
Szeretem :) Főleg ezt..Csontváros zenéje

GRRR <3 James <3
9.The wanted vs. One DirectionTudom,hogy sokan megutáltok de KÉRLEK NE!!! Amugy Wanted. :))
Elég szemetek az 1Dvel,de a zenéjük jobb.1Dnek meg a kisugárzása jooo :)
10.Mikor voltál utoljára moziba?Percy Jackson és a szörnyek tengere.
11.Melyik filmet szeretnéd legközelebb megnézni?Csontváros <3 PESTEN.LILLÁVAL. Kell több?



 11.Kérdést teszek

1.Szereted Selena Gomezt?
2.Ismered a Csontváros végzet ereklyéit?
3.Ismered a Sweet Heart Schoolt?
4.Mi a véleményed Justin Bieberol?
5.Miért szeretsz írni?
6.Top vs. Tunika?
7.Kedvenc cipő fajta?
8.Kedvenc ruha üzlet?
9.Mit kértél karácsonykor?
10.Szereted Ian Somerhaldert?
11.szeretlek.Te is? :))


11.ember
Törött darabok
Live For Today*
My Dreams

the big dumb theory
A Pék fia

Az első Logan Lerman fanfic amivel találkoztam,rajtam kívül :P:
tánc a túlvilággal








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése