2013. szeptember 25., szerda

2.Évad 19.Fejezet

Egy szó-Szeretlek...

 

Minden egyenesbe jött.Csodálatos Valentin nap.Húsvét.Pályaválasztás.Szerelmes vagyok,de nagyon nagyon.

-Még is mit láttál bennem akkor?-kérdezem Charlie-tól
-A gyönyörű arcod.A tested.-sorolja és közbe ujját legelteti rajtam.
-Jó.jó.Ezeket én is szeretem magamba,de belül.Első látásra belém szerettél?-ábrándozok.
-Mint R,Julieba.Nem-nevet.-nem első látásra.Először utáltalak.Csak miután rájöttem,hogy jó az ízlésed,és te voltál a mocin.Akinek van Vespa-ja az nem lehet rossz ember.-hülyül tovább.
-Naaaa.-morgok.-azt hittem veled lehet komolyan romantikázni,és nem csak..tudod testileg.-bököm oldalba.
-Bociiii-és felém küldi gyönyörű mosolyát.
-Nah.Hogy kicsit enyhítsek picit szíveden,benyomok egy számot ami szerintem romantikus.
Megfogta a laptopomat,és rákeresett.
-Csukd be a szemed,és búj hozzám-utasított.Én engedelmesen hozzá bújtam,és hallgattam az Erique dalt.
-Imádlak.-csókolom meg a szám végén.
Együtt néztük a plafonomat.Melankolikus csend volt közöttünk.
-Te gondolkoztál már a házasságról?-töröm meg a csendet.
-Igen.-válaszol,és átkarol.-nem is kevésszer.Amint betöltöm a 18-at jól berúgok,és feleségül veszlek-LEFAGYTAMMM.Komolyan gondolja vagy csak ugrat?
Szembe fordulok vele és mondom:
-Most ugratsz,vagy jól beszívtál?-kérdezem.
-Nem.Egyik se.Szeretnélek feleségül venni,és meg van milyen zenére.-mosolyog.
-Nem akarom hallani.Legyen meglepetés.-mondom
-Okés.-és össze bújtunk.


Lucy meghívott a szülinapi partyjára.Persze Charlie is meglett hívva szóval egy picit össze öltöztünk.

 -Mehetünk már?-türelmetlenkedett
-Mindjárt.-kiabáltam fentről.
Lassan lejöttem a lépcsőn.

-Miért vagy ennyire gyönyörűű?-nyafogott Charr míg végül megfogta kezem,és végig forgatott mint egy dívát.
-Kökii.-lobogtatom meg a fejem,hogy lássa az a fülbevaló van a fülembe amit ő adott szülinapomra.
-Igeen látom.-mondta szarkasztikusan és felnevettem.

Felültünk a robogómra és elvezettem Lucyékhez.

-sziaasztok!-köszönt már most nagyon részegen Lucy.
-Boldog 17.szülinapot!-öleltem meg,de nem bírtam sokáig mert túl büdös volt.
-Bocsi,csak lehánytam magam.Szia Charlieeeeee.-nyújtotta el a nevét.-gyertek be.Chris már várt titeket.-és nem tévedett.A kanapén ült vigyázba és figyelte a barátnője showját.
-Kicsit sokat ivott nem?-lépek oda hozzá köszönni.
-De.Igen nagyon sokat ivott,de nem tudtam leállítani.Minden áron sörpongozni szeretne veled.
-Sör..mi?-nézek hülyén.
-Jajj,Diana tuddod.-húzott magával egy asztalhoz ahol egy csomó pohár volt,és sok ping pong labda.
-A játék szabály az,hogy te neked bele kell találnod a pohárba,és azt az ellenfél issza meg.Akinek előbb elfogy a pohara az nyer.-mondja halkan Charlie a fülembe.
-Te ezt meg honnan tudod?-nézek rá furán.
-Tini vagyok.Nem?-röhög és félre áll.
-Rendben Lucy.Versenyzek veled.-Jelentem ki.-nálam lesz még ööö.Joe-húzom oda magamhoz.-úgy is szeret inni-röhögök mire oldalba bök,de tudja,hogy igaz.
-Rendi.Nálam szerelmem Chris.Győzzön a jobb dobó ribii.-és megdobja Christ.
-Áúú.-rá morog Lucy.-oké.Semmi bajom.! xDD

 

 Először Lucy dob,mert ő a szülinapos.Sikerül a jobb középsőbe beletalálni.
Nos kiiszom a tartalmát,és most jövök ÉÉN!!!
-Hajrá picim!!-ugrál Charlie mint egy pomponlány.Eltereli a figyelmem,és totál mellé dobom.
-Hééé.Inkább ne csinálj semmit.-kiabálok neki,mire mindent abba hagy,és durcin leül a kanapéra.
-Szóljatok,ha már berúgott Diana.Akkor jobb fej.-erre kinyújtom a nyelvem.

6-4-re vezetnek. Már csak egy dobás.Ezt megnyerték,kivéve ha a jófej Joe most pattintja mert az 2 pont.
-Hajrá Joey béjbi.-súgom a fülébe kissé ittasan már.
-Oké.-pöcköli..ééééésss mellé. :(
-Ajjjhhh.-mondom.
-NYERTÜNK NYUSZIM NYERTÜÜNK!!!!!-üvölti Lucy és lekapja a pólóját és ami volt pohárba sör,annak lehúzta tartalmát.
-Gratu bariiim,hihiii.-dőlök neki.És együtt elkezdtünk táncolni egy dance slágerre

 2 óra tánc után fáradtan ültem le a kanapéra.Forgott velem a világ.Szerencsére Charlie vette az adást,és szépen lassan vállára vett,és elköszöntünk mindenkitől.
-Asszem mi megyünk az asszonnyal.-köszön el mindenkitől.
-Sziasztok!-köszön Joe,és tölt egyet a poharába.Neki nem volt ELÉG?????
-Lucy puszil titeket.A vécéről,-kiabál Chris,mire felnevetek kábult félálmomból.
Úgy érzem mindjárt kidobom a taccsot.Fejel lefele visz Charlie.
-Charlie nem érzem jól magam.-mondom.Megérzem a hideg szellőt.Végül le tesz,és abba a pillanatba akkorát BOÁZOK,hogy még a pasim és félre ugrik.
-Látod?Ha szurkolok és látlak nem történik ez.-mosolyog.
Feladja a bukósisakomat,és elindítja a motort.
-Hééé.Charlie.Te nem tudsz vezetni.Majd ééén.-kezdem mert aggódom nehogy valami baj legyen.
-TE???Így nem.Majd lassan megyek.

Éppen piros a lámpa.Éppen zöldre vált.Elindulunk,mire egy vadbarom állat előttünk megy át.
-KURVA NÉNIKÉÉDET!!!!!!!!!-kiabálja Charlie.
Nagyon megijedtem.Szólok:
-Mi lenne ha haza tolnád?-mondom aggódóan.ez picit kijózanított.
-Rendben.Nem akarom,hogy bajunk essen,-és megáll.Leszáll,és tovább tolja gyalog.
-Szeretlek.És ha mostan meghaltunk volna,az lett volna utolsó szavam.Igen én örömmel mennék hozzád feleségül.-mondom hatalmas mosollyal,és Charlie megáll.Hozzám hajol és megcsókol.
-Uhhh.Nekem ez nem megy,bocs.Túl büdös vagy.
BŰZLESZ!!-fintorog.Mire annyira elkezdünk ordítani a röhögéstől,hogy egy nő a kocsijából ránk dudál.

ez van.. XD szeretem <3

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Már most a házasságon gondolkoznak?? Amugy alig várom hogy tovább olvashassam ... Éss meglepi nálam...http://onedreamandoneband.blogspot.hu/

    VálaszTörlés