2013. szeptember 14., szombat

2.Évad 18.Fejezet

18.Fejezet

 Vissza a kezdetekhez*

Nos,hogy túl voltam a nehezén teljesen biztos. :)

 Kicsit szomorú voltam,hogy le kellett mondanom (egyenlőre!!!) a NY-i karrieremet.
Viszont azért mert vissza kaptam a barátomat,tuti nem.
Charlie-val újra együtt voltunk. Minden nap láttam,minden percben éreztem,amiért nagyon boldog vagyok,mert rettenetesen magányos voltam a szünidőben.
Valentin nap sem telt el romantika nélkül:

-Akkor? Hova fogunk menni?-mondtam neki.
-Valami romantikus helyre.Elmegyünk Virginia Beach re.
-Ott alszunk?-kérdezem tőle.
-Neem.Csak egy nap.-és megpuszilt.-de pakolj.fél óra és indulunk.
-Ma suli van.-akadok ki
-Tudom.egy kis lógás sosem árt.-mosolyog rám.
-Ohhh.Tényleggg?-és rá ugrottam.Széjjel csókoltam sebes száját.

Lassan össze készültünk és két hátizsáknyi cuccunkat bedobtuk a mocim tárolójába,és felpattantunk,és el..el Philadelphia külvárosától.
Már kb 2 órája mehettünk,mikor megérkeztünk a tengerpartra.

-Itt a nyilvános wc.Öltözz át csinos ruhába.-ajánlotta Charr a nem a leg gusztusosabb WC-t.
-Fújjj.-akadok ki.-és oké.-megfogtam a hátizsákomat ami tele volt rakva randi cuccokkal.

-Csodásan nézel ki.-forgat körbe Charlie,hogy minden porcikámat végig mérhesse.
-Köszönöm.-puszilom meg.-Nos hova megyünk?-töröm meg a csöndet.
-Egy ebéd a parton.-ajánlja
-Vezessen Uram.-hülyülök,bár Charlie megfogta a kezemet és szép lassan ünnepélyesen elvezetett. Közvetlenül a parton egy asztalka,tele kajával,és innivalóval.
-Uramisten.-áll el a szavam.-Te ezt mikor csináltad?
-Amíg készültél.-válaszol.
-És az mennyi ideig tartott?-nevetek.
-Másfél óra.-röhögi el magát a barátom is,hogy mekkora nőci vagyok.
-Erre csak azt tudom mondani.Szívesen.-mosolygok.

Leültet az asztalhoz és a kezemet megfogva esszük a levest.Instant kínai tésztás,de IMÁDOM.
Második fogás.Egy megrendelt Pizza,amit 20 perce hozott ki egy meglepődött futár,Charlie elmondása szerint.
NEM CSODÁLOM! :D
-Elég furi,villával enni a Pizzát.-szenvedek egy borsó szemmel.
-Hát.Tudod ne roncsuk el holmi disznósággal.-viccelődik.
-Igaz.-mondom nevetve.
Megettünk mindent.Charlie előveszi a zsebéből az ipodomat!!!! és bekapcsolja.
Leteszi az asztalra és felkér táncolni.

Először sasszézunk jobra,balra.Végül megunom,hogy ő vezet és inkább lassúzunk.
Keze derekamhoz simul.Közelebb húzódik hozzám.Érzem a hangos szív verését,ami csak is értem dobog ennyire gyorsan.
-Annyira szeretlek.-suttogom sejtelmesen a fülébe.
-Én még jobban.-néz le rám kék szemeivel.

Lebegünk színes felhőinkbe.
Átpördít,mikor hírtelen megszólal a telefonom.
Iggy Azaela Pu$$y című dala.
-Ohh,ne haragudj.Fel kell vennem.-mondom neki csalódottan.
-Rendben.De mi ez a beteg szám?-kérdezi.
-Jah.ez még régről maradt.
Szia.Igen.Aha.tökree,-vigyorgok.-oki.Pusszancs,szeri.-köszönök

-Ki a halállal beszéltél így?-akad ki.
-Nyugi.Csak Lucy kérdezte,hogy milyen a randi,és falazz nekem.
-ki gondolta volna.Szóóóval hol is tartottunk hercegnőm?-kikapta a kezemből a telefont,és lefektetett a picit hűvös homokba.
-Miiit csinálsz?-kuncogok,mert mint mindig barna haja csiklandozza a nyakamat.
-Csak romantikázok.-mondja fojtottan.
-mmm.Azt veszem észre.-nevetek,és megcsókolom.
Vadul ölelkezünk,mikor megint megszólal a telefonom.
-Ahh.Bocsi,de fel kell vennem.
Halo.Igen.Igen most.Haggyál már,éés később se hívj.Puszii.-teszem le,és kikapcsolom a telómat.
-Ne is mond.Lucy?-kérdezi
-Nem.Chris.-röhögöm.
-Ohh.Nos.Kösz Chris,-és vissza állunk az eredeti ötlethez.Sex a parton.
                                    PIPA*

  -Hmm.Az első nem volt ilyen jó.-mormogta Charlie a pólója alatt.
-Jó,de ebből nem csinálunk rendszert.-jelentem ki öltözve.
-Rendiii.-szedi le a fejéről a pólóját,és dobja rám.
-Fújjj.-undorodom el.
-Mivan?Ez csak a pólóm.Vedd fel.-ajánlja.-és menny el holnap ebbe a suliba.
-Mit kapok cserébe?-nézek rá.
-1 hónapig nincs sex.-röhög fel.
-Áll az alku.-fogunk kezet.

Össze szedtünk minden holmit,szemetet,és irány vissza az otthonunkhoz.
-Csodás valentín nap volt.-Kiabálom a hátsóülésen.
-Tudom.Isteni vagyok.-röhög Charlie.
Erre oldalba böktem.

-Kicsim milyen volt a suli?-kérdezi anya.-És miért vagy ilyen csinos?
-öööö.Mert ma csajos kedd van.Lucy-vel össze öltözünk.
-Nagyon jó.-mondja,és elenged fel a szobámba.

Előveszem a táskámból Charlie pólóját és jól megnéztem.
Hát nem tudom..lehet,hogy tisztaság mániás lettem?
Nem volt gyomrom a pasim pólóját felvenni.

Másnap*

Na jó.Megadom magam.Mindenképp szerettem volna megnyerni a fogadást.Szóval neki álltam stylozni.Mi illik hozzá,mi nem.Szóval ezt hoztam össze:

-Úristen Dina de sexy vagy.-mondta Joe mikor oda értem a padunkhoz.
-köszi.-mosolygok.-Charlie pólója.
-Tényleg?Hol voltál tegnap?-kérdezi
-Szerinted?-kacsintok rá.-lógtam picit,de azt nem mondom el mit csináltam.
-Charlie-val voltál ugye?
-Talált.Süllyedt.....-nevetem.

BEST VALENTINE DAY EVER..

tudom,hogy ez magyar,de annyira jó szám.. :)

Halgassátok!! xoxo










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése