2013. szeptember 4., szerda

2.Évad 17.Fejezet

17.Fejezet

Megmérettetés*

Nagyon sokat gyakoroltam az elmúlt 1 hónapba.
Minden erőmet a munkába temettem.
Sajnos azóta sem beszéltem Charlie-val,ami elég aggasztó mert pár hétről volt szó.

Patrickel meg teljesen befejeztem a titkos románcot.Teljesen normálisan viselkedünk,pont mint régen.Segített a jelentkezésben,és küldte az infókat.

Már háromkor ott voltunk.
Anya kísért csak el,de állítólag jön mindenki.Nagybácsijaim,Joe,Chris,Lucy,Patt,Mr.PALMER!!!
Mr.,Mrs.,Berry.Csak Charlie nem.Ő nem jön.

-Anya annyira izgulok.-suttogom a fülébe.
-Édes lányom.Te zenére születtél.Van vér a pucádba,szóval nyomaaaasd!!!-kiált fel.
-Köszi anyu.

Az a rapper aki az egészet rendezi ő konferált fel:

-Most következik Diana Collins,és saját dala a Somebody ask me. Sok szerencsét csajszi.

Kiléptem a színpadra:

Mikrofonnal a kezembe,feszülten vártam,hogy elinduljon az a pici zenei alap,amit írtam.

-My heart opening your door....-kezdtem énekelni....-And somebody ask me, why don't love me?

 A szám végére mindenki felállva üvöltött,tapsolt.

-Köszönöm szépen,-tátogtam a közönség felé,és lementem a színpadról.

Oldalt a sarokba egy ismerős arc,és anya várt rám.
-Büszke vagyok rád,-és átölelt anya.-Nagyon büszke..-mormogta a hajam alatt
A srác aki mellette állt,oda lépet hozzám és szolidan megcsókolt.
-Gratulálok.Csodálatos voltál SZERELMEM.-
IGENNN!!!! Ő nem Patt volt,hanem Charlie!
-Azt hittem már nem jössz el.Meg soha többet nem látlak.-mondtam.
-Elég időt kaptam szerintem tőled.Így is csoda,hogy nem szakítottál velem.Köszönöm.-gyengül el,és lefolyik egy könnycsepp az arcán.
-Annyira szeretlek,-borulok a karjaiba,hogy újra érezhessem a pulcsija illatát,amit oly régen nem éreztem.

-Gratulálok Diana,-kön oda hozzánk mosolyogva Patrick.
-Nélküled nem ment volna ez az egész,szóval én gratulálok,hogy ilyen csodás barátom van.-ölelem meg Pattet.
-Igen.Kössz tesó ismét.-bújik oda hozzánk Charlie is,mire felnevetek.
A legkedvesebb emberek az életemben.

Később,az eredményhirdetés elött,még oda jönnek Lucy-ék is gratulálni. 

-Fantasztikus voltál,-mondja Chris,aki mint tudjuk imádja a zenét,úgy mint Joe,vagy Lucy.
-Adom.Adom-mondja mosolyogva Joe,-és nem haragudj,hogy olyan  bunkó voltam mostanában.Nagyon nem érdemelted ki.Sajnálom.-mondta
-Megbocsájtok padtárs,-lököm oldalba.

A rapper, szólt bele a mikrofonba.
-Köszönjük a mai verseny résztvevőit.Nagyon szoros volt a mezőny,de meg vannak a helyezettek.
Kérem minden versenyző jöjjön fel a színpadra.-Feltipogtam a cipőmbe a színpadra,és lázasan vártam az eredményt a többi művész társaimmal. Voltak rapperek,country énekesek,és metálosok.Vajon sikerül elnyernem a lemez szerződést,és a 10.000 dollárt?

-A harmadik helyezett,nem más mint Amy Scott,Country song-című dalával.
A csajszi szomorúan átvette a picinyke trófeát,ami neki járt.Egy már kipipálva,lássuk a kövit.
-Második helyezett lett..a Joe Cocker imitátor,Sexy body című dalával.Köszönjük neki!!!
Ezt nagyon megtapsolták az emberek.Vajon miért???
-ÉÉÉÉÉs,az első aki az egész főnyereményt elviheti,tudjátok mik azook, nem máááááás mint Becky B,a pussy game,című rap műsorával. Reméljük legközelebb,nem fog ilyen csúnyán beszélni.NAGY TAPSOT BECKY-NEK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olyan szomorú vagyok........ :(
Az egész társaság engem vigasztalt..
-Látod Diana?? Az emberek imádják,a mocskos rappereket.-Jelenti ki Patt,mire elnevetem magam,és hozzá bújok.
-Kicsim.Annyira sajnálom.-vigasztal anya.
-Legalább ilyet is próbálhattam.Sosem léptem fel még szólóba.-mondom
-Majd máskor,-fogja meg a kezemet Lucy,aki szintén elvolt kenődve.
Egy férfi öltönybe oda jön hozzánk.
-Tudja Ms.Diana,nem kéne csüggedni. Én Greg Salt,a Sony Records ügynökségtől jöttem,hogy fiatal tehetségeket fedezhessek fel a cégemnek. Örömmel adom a lehetőséget magának,hogy a New York-i cégünknél szerződjön.
-Ez mos komoly?-nézek rá ledöbbenve.-De hisz nem nyertem.Nem voltam jó.
-Ez nem igaz.Maga pontosan tökéletes volt.Itt a névjegy kártyám,ha döntött hívjon.-nyújtja a kártyáját.
-várjunk?!-mondom hirtelen.-Azt mondta New York?
-Igen.Remélem ott élnek,mert minden nap stúdiózni kéne.
-Áhh.Harmadikos vagyok az itteni Gimibe.-mondom
-És képes lenne feljönni NY-ba,és abba hagyni az iskolát?
-Soha.! Soha többet nem költözöm el.Csak ha le érettségiztem.-mondom büszkén.
-Szóval nem fogadja el az ajánlatot?-mondja a férfi.
-Nem.Keressenek ha befejeztem a sulit.Viszlát.-és hátat fordítottam a férfinak.
-MEGŐRÜLTÉL DINAAAA????????-mondja Chris.-ELHALASZTASZ EGY ILYEN LEHETŐSÉGET????????????
-Igen.A tanulás,és a barátok,és a család meg a Szerelem az első.és csak utána a karrier.-nevetem él magam.
-TUDJUK.-mondta ki egyszerre minden barátom,és anyukám....Nem érdekelnek a vélemyének...

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése