2013. október 8., kedd

2.Évad 20.Fejezet

 20.Fejezet

 Csodás nyaralás*

 -Kicsim.Ugye tudod,hogy most hétvégén utazunk VA beach-re?-mondja nekem,és közbe leül az ágyamra.
-Rendben.Szólok Charlienak és össze pakolok.-jelentem ki
-Még egy személyt hozhatsz,mert apád sajnos nem jön.
-Nemááá.-szontyolodom el,de már is elkezdem szervezni,hogy kit hívjak el.Szerintem Lucyt.
-Ez van kicsim.Na pakolj.Sok fürdőruhát,és kevés bugyit.-kuncog,és kisurran.
Na ez mi volt???????????? nem akarom tudni -.-

-Szia lüszi.Van kedved a hétvégén közösen Charlieval elutazni Virginia Beach-re?
-Szia.Most nem tudok.Tanulnom kell a francia vizsgámra.
-Neeee.Akkor kit hívjak el?-szomorodom el.
-Hívjad Christ.Szóljak neki?-mondja
-Nem kell.Felhívom.Biztos el jön.
-Igen,bizti rá ér.Nekem most mennem kell.Szia,éés jó bulit.Pusz-és letette a kagylót.
-sszia.-mondom halkan.

Felhívtam Christ.Felvesszük majd kocsival.
Mihez kezdek két fiúval akik még nem ismerik,és szeretik agymást.Chris nincs nagyon oda Charlieért,de elfogja viselni,mert megkértem rá.Hát ha még a végén jóba lesznek?
                          Remélem...

                                    Indulás napja*

Végig pillantottam az egy szem bőröndömön,és elégedettség fogott el.Sikerült 2 nap alatt össze válogatnom azokat a cipőket,és fürdőruhákat amiben leszek.
Most ezt vettem fel.:

-Nagyon csinike vagy.Kíváncsi leszek hogy festesz sexy fürdő ruciban-zavar meg a betoppanó fiúm.
-Köszi.Hát ne várj sokat.Nem szeretem mutogatni magam.-jelentem ki
-Még nekem sem?-néz rám boci szemekkel.
-Lehet.-nevetem el magam.-nah.Indulááás!!!-kiabálom és ki visszük a cuccokat a kocsiba.
Lehajtjuk a tetőt,és voálá.Kapunk egy menő bordó cabriot.

-Köszönöm,hogy elhívtak.-mondja Chris,és elhelyezkedik jobb oldalra.
Charlie ül középen.
-Kényelmes ott hátul?-kérdezi anya,miközben felhajt az autópályára.
-Igen.:Chris
-Nem.:Charlie
Mondják a fiúk egyszerre.
Asszem jó útnak nézünk elébe... -.-

Anya bekapcsolja a rádiót.A GaGán mont ez megy:
-Anya.Hangosíts fel,nagyon.!-utasítom anyát.Imádom ezt a dalt.
Megfogom az unott pasim kezét,és nyálasan tátogok neki.
Chris nevet,és ő Mac helyét veszi át.Ő is nyálasan flörtöl Charlieval,mire jól elnevetem magamat.
-Úgy látom nálad vannak problémák ember.-mosolyog Charr.
-Csak próbálom oldani a feszkót.-szontyolodik el Chris.
-Nyugi.Bejött a dumád.Lehetünk barátok.-és fiúsan vállat koccol vele.
-Látom elvagytok.Hahóóó.Még tart a dal.-és elkezdem énekelni
-The way i love you.-fejezem be a dalt.
-Brávó.Brávó.-röhög Charlie,hogy pont az utolsó mondatot tudtam elénekelni.
-Jó na.Ez amúgy is a ti hibátok.-bökök oda neki.

Így telt bő 1 órán keresztül.Énekeltünk..anyám örömére. xD
valamit valamiért. hahahahaaaaa

-Júj,de széép.-enyeleg Chris Charral.
-igen.-mosolyog anya,aki a panzió tulajdonosával rendezte el a dolgokat.
Felmentünk a szobánkba.Anya külön egy személyeset kapott,és mi alszunk 3-an.
Kipakolt mindenki,és úgy határoztunk meglátogatjuk VA tengerpartját.
-Mit veszel fel?-néz rám huncutul a pasim.
-Én? ezt.

-Ezt nem veheted fel asszony.-komolyodik el Charlie feje.
-Miért?Azt akartad,hogy sexy legyek vagy nem??-nem értem
-Azért nem veheted fel,mert még a végén elrabolnak a csúnya bácsik.Ezt csak nekem veheted fel.-jelenti ki tök komolyan
-Na ne viccelődj kérlek.Ezt veszem fel és kész.

Hogy Charlienak mennyire igaza volt.Basszus...Minden egyes 20-30 közötti férfi megbámult,vagy kifütyült.
-Én.Meg.Mondtam.-karol át Charlie míg a parton keressük a szabad helyet.
-Igaza van.Túl sexy vagy.-hülyül Chris.-de nekem is kéne valami nyári csajt szereznem
-Hahóó.Neked van barátnőd.Még pedig Lucy.-világosítom fel a srácot.
-jó,jó,de ő nem jön így velem soha sehova.-szomorodik el.
-Talán mert hívni is kéne.Nem gondolod haver?-oktatja ki Charr.
-Igaz.Itt jó lesz.-mutat rá egy üres helyre.
-Szupi.-és lepakolom a táskámat,és leterítem a polifómot.Csak egy percre néztem el,de a fiúk már be is szaladtak a vízbe.
-Nem jössz Diana?-kiabálja Chris.
-De.Mindjárt csak még dolgom van.-bekenem magam naptejjel,és napolajjal.Felgumizom a hajamat,és szépen megigazítom.Körbe nézek.
Egy férfi és a felesége éppen eléggé smárolnak.Bent a vízben.Charlie is pont észreveszi és mutat egy "Jó"jelet.Kinyújtottam a nyelvem,és elindultam a víz felé.
Na persze,egy tök helyes srác nekem jött.Pedig már majdnem bent voltam miééééééééért???

-Ohh.Bocs.
-Semmi,baj.-és elindultam a víz fele.
Tovább ment..Ez furi,na mind1

Picit hideg volt,de nem törődve jól bele merültem,és lassan oda úsztam Charlie-hoz,aki éppen búvárkodott.
-Azt hittem már sosem jössz.-ölelt át,és gyengéden de mégis éreztette,hogy mennyire kívánlak csókkal koronázta meg a napot.
-Rosszalkodjunk itt.-jelenti ki.
-Idióta.-fröcskölöm le.
-Igen??játszani akarsz?okéé.-és lenyomott a víz alá és lehúzta a bugyimat.
-ÁÁÁhhh.-nyögök fel.
-ööö.Diana.Minden rendben?-néz rám Chris aki eközben már a parton ette a kekszünket.
-P.persze.-csak meg botlottam egy kőben.
-Tiszta homok,és iszap minden.-néz rám furán,és persze az egész beszélgetésünket hallja a part.
-Nem mindegy?-ripakodok rá,és próbálom jelezni,hogy Charlie éppen a nemi szervemet kóstolgatja.
-Ohh.-vörösödik el.-Jól van.Tényleg sok ott a kő-jelenti ki és elkezdi a telefonomat bizergatni.
Csinál egy képet.
-Benne vagyunk?-kiabálom Chrisnek.
-Nem.-röhög.
-Rendi.-és lebukok.Elúszom Chalrie kanos kezei közül,de hiába.A pasim nagyon jól úszik.Nincs más megoldás.Megragadom a fejét,és erővel felhúzom.
-JÉZUSISTEEEN.Diana?Teljesen kiakarod tépni a hajhagymáimat?-fájlalja fürtjeit.
-Nem,de mára elég lesz.-nézek rá morcin.-gyere mosolyogjunk a kamerába.-mutatok oda a part felé,és Chris csinál rólunk egy képet,amit szerintem be is fogok kereteztetni. 

Este hulla fáradtan érkezünk meg a panzióba.

-Gyerek.Kinek van kedve lejönni velem a partra?-kérdezi anya csillogó szemekkel,mivel ő végig aludta a délutánt.
-Senkinek.-mondjuk mind hárman egyszerre.
-Bocsi anya.-puszilom meg,és bemegyünk a szobánkba.
-Nos én elmentem tusolni.-jelentem ki,és előveszem a tusfürdőmet.
-Jöhetek én is?-néz rám Charlie csillogó perverz szemekkel.
-Nem tudom ma mi lehet a bajod,de NEM.-és becsapom az ajtót.

Tusolás közbe valami furcsa érzésem van arról,hogy nem zártam be az ajtót.
NOS igen..A megérzéseim sosem !!!! csalnak.
Charlie fogta magát levetkőzött,és bemászott mögém.
-Mi az istent csinálsz?-morgom teljesen nyugodt hangon.
-Csak bejöttem fürcsizni.Tudod nálam a nem,az igen.
-Észrevettem.-és nyomok egy pici tusfürdőt a kezembe.
-Várj.Majd én bekenem a hátad.-erősködik.
-Legyen.-mondom unottan és átadok a kezemből az övébe.
Lassan végig dörzsöli a hátamat,puha víztől áztatott kezeivel.Olyan jól esik.
Lemossa,és egy gyengéd csókot nyom meztelen vállaimra.
-Te jössz.-kuncog.
-Azt már nem.Elég volt.-adom fel.
-Jó.jó.-és megmossa magát is,mire megütöm a gyönyörű formás fenekét.
-Héé.Azt hittem elég volt.-fordul meg mérgesen.
-Neked.Nekem nem.-és nyomok egy puszit az arcára,és kiszállok.
Felveszem a pizsimet,és kilépek az ajtó mögül.
-Na? milyen volt?-kérdezi Chris aki éppen könyvet olvas.
-Mi milyen volt?-értetlenkedem.
-Hát az.-néz rám és totál elröhögi magát.
-Könyörgöm.Sokszor nem tudom melyikőtök a hülyébb.Te vagy ő.-és eldőlök a francia ágyon.
-Jó a segged,hugi.-mondja Chris.
-Ő az enyém.-lép ki Charlie egy szál törölközőben.
-Még szép,-és elindul a fürdő fele.
Éppen ki kiált nekünk: -Innen érzem az erotika szagát.-mire annyira elkezdünk Charral röhögni,hogy a szomszédunkba lévők át kiabálnak.
-Psszt..psszt.-csitítom a pasimat,és jól megcsókolom,talán ez elnémítja.

Az éjszakát végig aludtam mint a bunda.Csak arra ébredtem fel,hogy a barátom annyira szorosan átkarol,hogy szét nyomja a mellemet.Jól le húztam magamról,és aludtam tovább.
Reggel ismét erre ébredtem.
-Jézus.Charlie,megfojtasz.-és lelöktem magamról.
-He?-néz rám álmosan.
-Nem vagyok élő plüss maci.-suttogom
-Bocs.öö hány óra?-kérdi.
Megnézem a telefonomat.-10:38.Juj,de elaludtunk.-ijedek meg,mert tudom anya korán kelő.
Lassan,kómásan kimászok az ágyból,és felveszek valami pólót.Valami ami Charlié,és kilépek a szobából,hogy meglessem anyukámat.
-Jó reggelt picikém.-köszön anya aki éppen issza reggeli kávéját.
-Nekedis.Kaphatok?-és mohón beleiszom a csészéjébe.
-Kösz.Hova megyünk ma?-ülök le az ágyára.
-Arra gondoltam,hogy én elmegyek SPA-ba,ti meg szabadok vagytok.
-Szuper.Akkor elmegyünk a partot,jobban megnézni,és keresünk egy diszkót,ahova este elmegyünk.-jelentem ki tervemet.
-Rendi,dee vigyázzatok magatokra.-és megölelt.

Csináltam reggelit,amit a fiúk imádtak,de kijelentették,hogy többet nem kérnek,viszont a mai program annál inkább tetszett nekik.Össze készültünk,és lementünk sétálni a partra.Találtunk egy Bahama lady nevű helyet,ahova este el látogatunk.

                                     Este*

-Hát..Nem kapkodtad el a sminket.-mosolyog Charr.
-Csupán picit öltöztem ki.-jelentem ki.

-Picit.Mondja Chris.
Oda sétáltunk a helyre.Pont így gondoltuk.Kellemes tengerparti kocsma,szerencsére zenével.
-Mit kértek?-kérdezi Charlie.
-Én valami koktélt.Jó lesz margarita.-mondom
-okés,te Chris?-néz rá
-Énn.Egy pohár bredy-t.
-Rendi.Mindjárt jövök,és eltűnt a bárpultnál.
-Nagyon csinos vagy.-dicsér meg Chris.
-Köszi.Ugye táncolunk?-nézek rá boci szemekkel,mert tudom istenien táncol.
-Majd ha berúgtam.-jelenti ki.
Charr megjött az italokkal.Még négyszer ittuk meg azt amit rendeltünk,mert annyira isteni volt.
Szerintem mind hárman jól berúgtunk,de élünkön Charlie.Még nem is láttam soha részegen.
-Akkor?Megyünk dancelni?-issza ki utolsó korty koktélját a barátom.
-Amúgy,az normális,hogy kis korúaknak adnak alkoholt?-kérdezem Christ-től.
-Nem,de örüljünk nekiiii.-és felkapott és a tánc parketthez vezetett.
Éppen ez a szám ment mire Charlie akkorát üvöltött,hogy kapcsolják át valami "modern pörgősre",hogy a DJ egyből átkapcsolt.Utálom Selenát,de ez a dal jól jött.
Komolyan mondom,ha nem táncoltattak halálra a srácok akkor sehogy.
Egyszer Charlie derekát simogatta csípőm,másszor Chris el swingeltünk.
Volt mikor mind hárman twerk-eltünk szendvics formába.
JÉZUSOM..Ezt még kimondani is ciki volt.Nem,hogy mindenki szeme láttára.
Ez volt utolsó dalunk..

-Nem.Nem kapok levegőt.-mondta Charlie kivöröslött fejjel.
-Mennünk kéne,-utasítom a részeg Christ.
-Okéjka.-dölöngél jobbra,balra.-asszem ki kell dobnom a taccsot.-és berohan a férfi vécébe.
Rá egy perccel,Charlie is megy Boázni.
Nem szégyenlősködöm.Bemegyek a vécébe,és nézem a két idiótát.Eszembe jut,hogy mennyire szeretem is őket.Leülök közéjük.Falnak támasztom a fejem,és csak nézem ahogy a két rác küszködik gyomrukkal.
-Menjünk.-kell fel Chris,és felhúzz minket.
Megtörlöm Charlie arcát,és elindulunk.
-Köszönjük!-mondom a DJ-nek,aki szerintem nem nagyon kedvelt meg minket.
Lassan haza vánszorogtunk.Charlie még akart volna fürdeni egyet,de ittasan veszélyes.
Lefektettem a két pasit,és én is ágyba bújtam...
Azért az vödröt oda készítettem ha véletlenül rosszalkodna valamelyikükben is az alkohol.

-Szép álmokat fiuk!-suttogom érthetően.
-ojahj.-morogja Chris.
-Mindent szép reggel.-hablatyolja Charlie,mint a facebookos MAME! xD


Sziasztok!!! :)

Tudom ez a fejezet nagyon hosszú lett,de szerintem az jó.Nekem is fejlődés,és remélem nem zavar.
Lassan itt az évad vége.
Valami nagy bummos finálét tervezek,de azt még egyenlőre nem tudom mit.
Remélem továbbra is olvassátok majd.

xoxo




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése